רוצים לשלם פחות על המלון בחופשה? יש לנו פתרון!

חופשה עשויה להיראות לפעמים כמו פריבילגיה, אבל לדעתנו ולדעת מומחים רבים מדובר בדבר חשוב מאוד לבריאות הנפשית שלנו. במהלך חופשה אנחנו יכולים להירגע, לשכוח מצרות היומיום ולצבור אנרגיות מחודשות לקראת החזרה לשגרה. אבל מה לעשות שלפעמים חופשות עלולות לגזול מאיתנו כספים רבים, במיוחד אם אנחנו לא טסים לבד אלא עם כל המשפחה. אז מה ניתן לעשות? אנחנו פה בשביל לספר לכם איך תוכלו לשלם פחות על המלון ובכלל!

 

איך מזמינים חופשה זולה?

עם עליית המחירים בכל תחום במשק, חשוב למצוא את הפתרונות כיצד להזמין חופשה זולה. אנחנו יודעים שחופשה כוללת מספר רב של דברים שיש לשלם עליהם, החל בטיסה וכלה בביטוח. כדי להזמין חופשה זולה חשוב לתכנן תקציבית את כל אחד מהסעיפים השונים ולראות כיצד אפשר לשלם עליהם פחות.

קודם כל, חשוב לעשות השוואת מחירים. אם אתם מזמינים טיסה כנסו למנועי חיפוש הטיסות השונים ובדקו את המחירים במקביל. כך תוכלו להבטיח שאתם מוצאים את המחיר המשתלם ביותר עבור הכרטיס שלכם ושל משפחתכם. דבר נוסף שניתן לעשות הוא לחפש חבילות נופש. חבילות אלה מרכזות בתוכן את רוב הדברים שאתם צריכים להזמין לקראת החופשה שלכם. החבילות המוצעות הן לרוב זולות יותר וגם חוסכות לכם זמן של הזמנת כל פריט בנפרד.

רוצים לשלם פחות על המלון בחופשה? יש לנו פתרון!

איך להוזיל תשלום על מלון

אחת הדרכים הטובות ביותר להוזיל את התשלום על המלון בחופש הקרובה שלכם הוא למצוא קופונים לחופשות. אם זה קופונים ישירים למלון בו אתם מעוניינים לשהות או קופונים לאתרי הזמנת מלונות ודירות נופש- דבר זה יכול לחסוך לכם אחוזים רבים מהתשלום המקורי. קופון לבוקינג יכול לאפשר לכם גם לבחור מלון זול וגם לקבל עליו הנחה. למעשה מדובר בהוזלה כפולה!

דרך נוספת להוזיל תשלום על מלון היא לראות האם יש לכם הנחות ומבצעים דרך חברות אשראי, מועדוני לקוחות ועוד. המון פעמים מציעים לנו הנחות שאנחנו אפילו לא שמים לב אליהן, ולפני הזמנת מלון כדאי לעבור על כל הדואר הפרסומי שקיבלתם לאחרונה ולראות האם יש משהו רלוונטי!

 

בכמה הקופונים יכולים להוזיל את התשלום על המלון?

כל קופון מגיע בגובה אחר. יש קופונים שיכולים להוזיל את התשלום על המלון בחמישה אחוזים, עשרה אחוזים ולעיתים יותר. יש קופונים שנותנים הנחה של סכום קבוע מראש, וזה נע מכמה עשרות שקלים לכמה מאות.

 

איפה ניתן למצוא קופונים?

אם אתם רוצים להוזיל את התשלום על המלון בחופשה שלכם קופונים הם בהחלט הדרך. ניתן למצוא קופונים בשלל מקומות. אפשר לחפש קופונים לחברות תיירות שונות, כגון קופונים לאיסתא, קופונים לאופיר טורס ועוד. אפשר למצוא קופונים לאתרי הזמנת מלונות וחופשות, כגון בוקינג, הוטלס וכדומה. ניתן למצוא קופונים ישירים של המלונות השונים באתרי האינטרנט הרשמיים שלהם או באתרים שמספקים קופונים.

רוצים לשלם פחות על המלון בחופשה? יש לנו פתרון!

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו