מזמינים חברים? את שולחנות הסלון האלו אתם חייבים להזמין לפני שהם באים

לכאורה כל שולחנות הסלון הם אותו דבר, אותו משטח במרכז חלל הסלון עליו מניחים ספלים חמים של קפה ותה, ומגוון עוגיות עוגות ופירות לאורחים.

אם אתם מאמינים בכך בוודאי תשמחו לגלות שיש עוד מגוון רחב של מאפיינים ועיצובים אשר יפתחו בפניכם עולם שלם של אפשרויות

 

שולחן עם מגירות

זקוקים לנייר טישו, מפיות או לתחתיות לשתייה חמה וקרה? לא בטוחים היכן כדאי לשים את השלט לטלוויזיה או למערכת הסאונד? לשולחנות סלון עם מגירות יש אינספור שימושים והם יסיעו לכם לשמור על הסלון שלכם מאורגן ומסודר בקלות רבה כך שאם יקפצו אליכם אורחים בהפתעה, תוכלו להיות רגועים כי הסלון שלכם מסודר ומאורגן.

 

שולחן עם מדף תחתון

לעיתים יש צורך לאחסן בסלון פריטים גדולים ומגירות אינן באות בחשבון, לעיתים מדובר בחפצים יפים ואסתטיים שחבל להסתיר במגירה סגורה ואטומה. במקרים כאלו בחרו שולחן עם מדף תחתון בו תוכלו לאחסן כריות יפות ורכות בשלל צבעים, שמיכות טלוויזיה וספרים ומגזינים מעניינים.

 

שולחן עם פלטת זכוכית שקופה

אם אתם חוששים מטבעות ומכתמי מים על שולחן העץ שלכם או אם אתם רוצים להפוך את שולחן הסלון שלכם לאלמנט דקורטיבי, הציבו בסלון שלכם שולחן עם פלטת זכוכית, מתחתיה תוכלו להציב שלל קישוטים יפהפיים ותוכלו לשכוח לחלוטין מהצורך המעיק מתחתיות לכוסות.

 

שולחנות מקוננים

מוגבלים במקום אך עדיין מעוניינים לארח אורחים רבים בנוחות מקסימלית? שולחנות מקוננים יסיעו לכם להתגבר על הבעיה הזאת. כאשר מגיעים אורחים פשוט הפרידו אותם לשני שולחנות נפרדים וכאשר אתם זקוקים למעט יותר מקום ומרחב הכניסו את הקטן מבין השולחנות תחת השולחן הגדול מבין השנים.

 

שולחן פינוק

עם כל הכבוד לטלפונים הסלולריים החכמים, לעיתים יש צורך לעבוד עם מחשב לכל דבר ועניין. אם אתם רוצים לעבוד עם מחשב בנוחות של הסלון הביתי שלכם, הצטיידו בשולחן פינוק ובמחשב הנייד שלכם ותקבלו חווית עבודה שלא הכרתם כמוה, על הספה מסלון ביתכם.

עוד שימוש אפשרי ומקובל לשולחן הפינוק, הוא שימוש לשם אירוח ואכילה בסלון הביתי, הניחו על השולחן כיבוד התרווחו לאחור ותהנו ביחד עם האורחים שלכם מגישה נוחה וקלה לפופקורן עוגיות ושאר פינוקים משמחים.

 

שולחן צד גבוה

בין אם יש לכם אורחים רבים או שזה רק אתם נהנים מערב רגוע בסלון הביתי שלכם, שולחן צד גבוה יהפוך את השימוש בסלון שלכם לנוח ומפנק במיוחד. אז הצטיידו בספל תה חם ומהביל, בחרו ספר טוב ותהנו מערב מושלם שישאיר לכם טעם של עוד.

עתה שאתם יודעים את כל היתרונות והשימושים של שולחנות הסלון השונים הזמינים כיום בשוק, בחרו לכם שולחן סלון איכותי אשר ישמש אותכם ואת האורחים שלכם בערבים מהנים רבים.

 

סלון מעוצב

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו