שמירה על היגיינה בחופשה – כבר לא משימה קשה

החופשה החלומית לה חיכיתם כל כך כבר נמצאת בפתח, ועתה כל מה שנותר הוא לארוז תיק ולספור את הדקות עד לטיסה! כדי להקל על משימת האריזה, ריכזנו עבורכם רשימה של מוצרי היגיינה שכדאי לקחת, כאלו שיקלו על שהותכם מחוץ לבית ויקנו תחושה של רעננות ונינוחות לאורך כל שעות היום.

 

הדבר החשוב ביותר – שמירה על ניקיון הפה

כל מטייל מתכנן טיול אחר, אולם ישנה אטרקציה אחת שמשותפת לכולם ועליה אין עוררין- אוכל. מימוש האטרקציה מתחיל עם ארוחת הבוקר בבית המלון, וממשיך בעת השיטוט ברחובות העיר. המזון עשוי להשפיע על ההיגיינה של הפה, וכן על הטעם שנותר לאחר פעולת האכילה. להלן מספר מוצרי היגיינה חשובים שיסייעו בשמירה על ניקיון חלל הפה גם בזמן הטיול:

  1. מברשת שיניים- כדי לשמור על ניקיון השיניים גם בזמן החופשה, כדאי להצטייד ראשית במובן מאליו, הלא הוא מברשת שיניים. ליסודיים ולקפדניים יותר מבנינו עדיפה מברשת חשמלית, אשר תבטיח צחצוח מיטבי.
  2. קיסמים וחוט דנטלי- קיסמים מוגשים בדרך כלל בסיום כל ארוחה במסעדה. כדי להשלים את פעולת ניקיון השיניים, מומלץ להצטייד גם כן בחוט דנטלי.
  3. מסטיקים- אין זה בהכרח מוצר היגיינה, אך המסטיק יסייע בשמירה על ריח טוב בחלל הפה ועל תחושה של רעננות.

 

מה חשוב יותר מלצאת מחופשה שזוף? שמירה על ניקיון הגוף!

בעת יציאה לחופשה, אנו נתונים פעמים רבות להשפעתו של מזג האוויר (כשחם למשל נוטים להזיע) או של הסביבה האנושית איתה אנחנו באים במגע (אזורים צפופים או הומי אדם). כדי לא להיות תלויים במשתנים אלו, יש מספר מוצרים שחשוב להצטייד בהם, ואת חלקם אף כדאי לשאת בתיק האישי:

  1. נייר טואלט ומגבונים- אלו הם מוצרי ההיגיינה הבסיסיים בהם כדאי להצטייד. הם יסייעו לנו לרוב בניקיון מהיר של הגוף, כאשר נמצאים מחוץ לבית המלון ואין מקלחת נגישה, לצורך נוחיות או סתם לשם ריענון.
  2. דיאודורנט- עבור רבים מאיתנו, שימוש בדיאודורנט הוא חלק מ'טקס הבוקר', הכולל גם צחצוח שיניים ואת פעולת הלבישה. הוא יכול לסייע גם במהלך היום עצמו, למשל אם מסיירים ביום חם במיוחד או שהולכים הליכה מרובה. השימוש בו יאפשר להשיב ריח טוב לגוף.
  3. מוצרי רחצה- בדרך כלל בית המלון מספק שמפו, מרכך שיער וסבון גוף. אם אתם משתמשים במוצרים נוספים בזמן הרחצה, כמו מסיכה לשיער וכו', כדאי להביא איתכם מהבית.
  4. בושם- אין כמו להתיז על הגוף את הבושם המועדף עליכם, ממש רגע לפני שיוצאים לאיזו מסעדה טובה או בר נחמד.
  5. תחבושות היגייניות\ מגני תחתון לנשים- כדי למנוע תחושה של אי- נוחות, מומלץ להגיע עם מארז אחד מכל אחד, ולהשתמש בהם במידת הצורך.

מפרשת שיניים חשמלית

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו