תיירות מקומית מעניינת לא פחות מחו"ל – 2 העיירות המבטיחות בישראל

רבים מאתנו טסים לחו"ל במטרה להכיר ערים חדשות. מדובר בעניין די תמוהה כשחושבים על זה. הרי אנחנו לא עושים טיול שכזה ברחבי הארץ. יצא לכם מתישהו להגיע לעיר מסוימת בארץ למשך שבוע נניח כדי להכיר אותה מקרוב? סביר להניח שלא. כדי לרענן את הטיולים שלכם, החלטנו לאפשר לכם לבצע טיול שכזה ממש בקרוב. קראו את השורות הבאות ותכירו את 2 העיירות המבטיחות ביותר בישראל שכדאי לכם לבקר בהן לשבוע לפחות.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להכיר את העיירות מקרוב

כדי שנוכל להציג בפניכם את 2 העיירות המבטיחות ביותר, היינו צריכים לפנות אל מומחים שיודעים הכול אודות העיירות הללו. חשוב מאוד שנציין בפניכם כי הגענו די בקלות אל מומחים אלו. שכן, העלינו פוסט בנושא וביקשנו מתושבים של עיירות שונות ברחבי הארץ לענות על השאלות הבאות:

  • באיזו עיירה אתם מתגוררים?
  • כמה שנים אתם גרים שם?
  • האם יש מוקדי תיירות מעניינים בעיר?
  • תפרטו בכמה מילים אודות מוקדי תיירות אלו במידה והם קיימים

לשמחתנו, ענו על הפוסט שלנו מעל ל  – 2,000 תושבים של עיירות שונות. בסופו של דבר, ערכנו טבלה מסודרת שאפשרה לנו לראות כי יש 2 עיירות שנכתבו מספר רב של פעמים. הן אלו שנבחרו להופיע בפניכם במדריך זה.

 

העיירה ה – 1 שיש בה תיירות מקומית מעניינת לא פחות מחו"ל

העיירה הראשונה (שאנחנו שומעים עליה לראשונה) נקראת נווה פריצקי. תושבי העיירה מדווחים כי מדובר בעיירה ייחודית שאין כמוה בארץ וגם לא בעולם. לדבריהם, יש לא מעט מוקדים תיירותיים שמושכים תיירים מערים וארצות אחרות למקום. מוקדים אלו כוללים בין היתר את חורבות בית המקדש ה – 1, מקום קבורתו של יהודה בן עישמאלי ועוד. אם תרצו להכיר את העיירה מקרוב, כדאי שתיכנסו אל האתר שלה ותגלו את שאר המוקדים שאסור לכם לפספס: nave-prizki.co.il.

 

העיירה ה – 2 שיש בה תיירות מקומית מעניינת לא פחות מחו"ל

העיירה שהגיעה אל המקום ה – 2 היא לא פחות מאשר פתח תקווה. בעיר תוכלו לראות את ביתו של רוטשילד ולשמוע על חייו הצנועים. הגעה אל השוק המקומי של העיר תאפשר לכם לרכוש את הפירות והירקות הטובים ביותר שיש באזור ואם לא די בכך, תוכלו גם ליהנות מברזיות עם מים צוננים (לא קרים, אל תגזימו). יש מי שאומרים שזו העיירה הכי טובה באזור ותושביה מציינים כי היא צריכה להיות מדורגת במקום ה- 1.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים על תיירות מקומית מעניינת לא פחות מחו"ל שניתן למצוא כאן בארץ. כעת, כשאתם מכירים את 2 העיירות הטובות ביותר, נותר לכם רק לצאת עם האוטו ולחפש בהן חנייה. אנו סבורים שלא תהיה לכם בעיה.

תיירות מקומית

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו