איך לשפר את הנוכחות הדיגיטלית של אטרקציית התיירות שלכם

כעת בתום תקופת מגיפה קשה, רבים מחפשים לחזור ולתור את הארץ בדרכים שונות ומרגשות.

בתור בעלים של אטרקציית תיירות בארץ, לבטח השתוקקתם לחזור לעניינים ולקבל אליכם תיירים חדשים, אך גיליתם מציאות שהיא קצת אחרת.

המציאות החדשה היא תחרות איתנה בין עוד מוקדי תשומת לב תיירותיים על הדרך שלהם להשיג את תשומת לבו של הלקוח.

התחרות הגדולה ביותר על תשומת לבו, וכספו, של התייר מתקיימת בעיקר במדיה החברתית ודרך קידום אינטרנטי מכמה סוגים. היתרון העיקרי של הפלטפורמות הוא האופציה להגיע למגוון רחב של אוכלוסייה ואם הצלחתם לתפוס את תשומת ליבם, אז השמועה מועברת מפה לאוזן ופתאום אתם הטרנד החם החדש בעולם התיירות הישראלי. נשמע פשוט נכון? ובכן בואו נראה מה צריך לעשות כדיי שזה באמת יצליח.

 

רשתות חברתיות

אינסטגרם

רבים רואים את הרשת הזו בתור פייסבוק לצעירים. עסק מצליח שעומד על התוכן האיכותי שלו הוא עסק שיש לו עמוד אינסטגרם מטופח. בעמוד זה יהיה הכול החל מסטורי, פוסטים, רילז, ועוד.

על מנת לקבל את הבוסט הראשון של התעניינות, מומלצת מאד קניית לייקים איכותיים באינסטגרם. משמע, יכול לקחת לנו זמן רב לייצר קהל לקוחות אורגני ולהפיץ את עצמנו במהירות ולכן קניית לייקים תאפשר לאפליקציה לזהות אותנו בתור עמוד איכותי ומומלץ והיא זאת שתבצע את הקידום האורגני בשבילנו.

 

טיק טוק ויוטיוב

מדובר בפלטפורמות צעירות מאד המתרכזות בעיקר על טרנדים וסרטונים קצרים ומעניינים. בעזרת פרסום ברשתות אלו נוכל להציג מעין כרטיס ביקור, קצר וקולע, עבור האטרקציה שלנו. פרסום מסוג זה לא משעמם את הלקוח הפוטנציאלי, ובמידה והפרסום התבצע כראוי, ב-12 שניות של סרטון הרווחנו כמות בלתי מתוארת של לקוחות.

 

פייסבוק

כמו כן, לא ניתן להתעלם מזו שהתחילה את הכול. פייסבוק היא הפלטפורמה הוותיקה ביותר שמאפשרת לנו לנהל קשר מהיר ויעיל עם הלקוחות שלנו ואף להציג דירוג וחוות דעת על העסק. תחזוקה שוטפת של עמוד פייסבוק מאפשרת לנו לשדר ללקוחות שלנו שאנו מקצועיים ונותנים להם את המקום ליצור עמנו קשר ולהתעניין.

 

קידום אתרים

קידום ממומן

הרשתות עליהן דיברנו ניתנות לקטלוג תחת קידום ממומן, היות ואנו מקדמים את העסק על ידי רכישה של לייקים, עוקבים, צפיות ועוד. קידום זה נותן פתרון יעיל, אך בעיקר מהיר, מבחינת נוכחות דיגיטלית.

 

קידום אורגני

קידום מסוג זה הוא יעיל, אך לוקח יותר זמן והשקעה. מדובר בקידום שאינו נרכש בעבור צפיות או עוקבים אלא ע"י משיכת לקוחות לאתר שלנו בעזרת תוכן איכותי ואופטימיזציה בהתאם לאלגוריתמים של גוגל.

 

לסיכום

מומלץ לתת דחיפה לנוכחות הדיגיטלית של העסק שלנו באמצעות התמקדות ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק ואינסטגרם. נוכל להגיע לתוצאות כמעט מיידות ע"י רכישה של לייקים ועוקבים שיעשו את הקידום האורגני, בשבילנו.

 

מסך

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו