חבילות נופש ליורו 2020

כן, שוב הגיע הזמן, זמן הכדורגל הבינלאומי שמגיע אלינו אחת ל-4 שנים. זה מרגיש ממש כאילו זה היה אתמול שפורטוגל זכתה ביורו שהתקיים בצרפת לפני 4 שנים והנה שוב הגיע הזמן ליורו והפעם ליורו 2020. שלב המוקדמות לטורניר אליפות אירופה כבר התחיל, והתחרות תימשך עד יולי 2020 כששתי הקבוצות הבכירות הטובות ביותר יתמודדו ראש בראש בגמר הגדול.

לא סתם היורו 2020 הוא מיוחד במינו. לא רק בגלל השנה המיוחדת ויוצאת הדופן בה הוא מתקיים, אלא מכיוון שמדובר בשנה ה-60 לטורניר, ולמעשה הטורניר יוצא השנה מגדר הרגיל לכבוד החגיגות.

 

מה מיוחד בטורניר היורו 2020 שיתקיים השנה?

לכבוד חגיגות 60 השנים לאליפות אירופה הראשונה שהתקיימה בשנת 1960 בצרפת, הוחלט בארגון אופ"א המנהל את טורניר היורו לשנות מספר דברים בטורניר השנה לכבוד חגיגות ה-60 לטורניר הראשון.

  1. מספר המדינות המארחות – כמדי 4 שנים, מדינה אחת מארחת את טורניר היורו הכולל את שלב הבתים, שלבי שמינית, רבע וחצאי הגמר ואת שלב הגמר בו נפגשות 2 הקבוצות הטובות ביותר בשנה זו למשחק ראש בראש על האליפות הנחשקת.

השנה, הוחלט שבמקום מארחת אחת יהיו 12 מארחות שונות שיארחו את משחקי היורו: רומא (איטליה), באקו (אזרבייג'ן), סנט פטרבורג (רוסיה), דבלין (אירלנד), מינכן (גרמניה), בוקרשט (רומניה), בילבאו (ספרד), גלאזגו (סקוטלנד), בודפשט (הונגריה), קופנהגן (דנמרק) ואמסטרדם (הולנד) כשאת הגמר תארח לונדון (אנגליה).

  1. אין העפלה אוטומטית לטורניר – מדי 4 שנים, המדינה המארחת את היורו מעפילה אוטומטית לשלב הבתים בטורניר. אך השנה שינוי נוסף הוא שאף אחת מהקבוצות לא תעפיל אוטומטית, מה שאומר שאין שום ביטחון לאף מדינה מארחת השנה.
  2. כמות גדולה יותר של קבוצות – השנה, לעומת השנים הקודמות בהן העפילו לשלב הבתים רק 16 קבוצות, השנה העפילו 24 קבוצות לשלב הבתים, מה שאומר שבמקום 4 בתים בשלב זה, יהיו 6 בתים, כאשר 2 הקבוצות הממוקמות במקומות הראשונים בכל בית יעלו לשלב הבא, ו-4 הקבוצות במקום השלישי המדורגות גבוה יותר מבין כולן יעפילו גם הן לשלבי הגמר.

עם כזה טורניר מיוחד והיסטורי חבל לפספס הזדמנות של פעם ב-20 שנה לצפות באירוע מרגש שכזה, רובנו נצפה בזה בבית עם המשפחה או בבר עם חברים, אך למעלה מחצי מיליון צופים מרחבי העולם יזכו לצפות במשחקים באצטדיונים עצמם הפרוסים ברחבי אירופה.

שחקן מקצועי

 

מה כלול בחבילת נופש ליורו?

בעקבות חגיגות ה-60 לאליפות היורו הראשונה, מספר האפשרויות לצפייה במשחקי היורו גדלו וניתן לצפות ליהנות מחבילות נופש מפנקות הכוללות טיסה הלוך חזור עם חברת תעופה מובילה בארץ, הסעה הלוך-חזור מהשדה, מלון מפנק במקום מרכזי בעיר המארחת וכרטיס כניסה למשחק!

קל נופש – חבילות ספורט מזמינה אתכם לקחת חלק מההיסטוריה ומציע לכם את החבילות המשתלמות ביותר עבור חוויית ספורט מיוחדת במינה. ניתן לרכוש חבילות ספורט לפי תאריכים, יעד המשחקים או לפי השלבים השונים.

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו