מתכננים יום הולדת בפארק? כך תעשו את זה נכון

ילדים אוהבים ימי הולדת בפארק. נכון, ילדים אוהבים גם ימי הולדת בבאולינג, בפארקי שעשועים, בבריכה ובקולנוע – אבל ההוצאות הכרוכות בארגון חגיגות גרנדיוזיות כאלו לא נוחה עבור רוב ההורים בישראל. יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות על מנת להעניק לילדכם חגיגה בלתי נשכחת – שתעבור בצורה חלקה ככל האפשר. 

 

שלב ראשון (אופציונלי) – בחרו נושא למסיבה

מסיבות נושא הן לא מאוד נפוצות בארץ – וחבל, כי הן נורא כיפיות וילדים מתים עליהן. לדוגמא, אם בחרתם שהנושא יהיה ספרי הארי פוטר, אפשר להכין חטיפים וקישוטים בנושאים הסובבים סביב מכשפות, קסמים וינשופים. כמו כן, ניתן לבקש מהילדים לבוא מחופשים, ולהכין עבורם הפעלות הקשורות לנושא שבחרתם. דוגמאות לנושאים נוספים לחגיגה: כדורגל, טיקטוק ועולם בעלי החיים.

שלב ראשון (אופציונלי) - בחרו נושא למסיבה

בצעו בירורים ושלחו הזמנות

השלב הבא, הוא לברר עם העירייה אם ניתן לקיים אירועים רבי משתתפים בפארק שבחרתם לאירוע. אתם יכולים לבצע את הפנייה בצורה פשוטה, כגון ברשתות החברתיות או באפליקציה ייעודית.

כמו כן, אנחנו ממש ממליצים לכם לשלוח הזמנות לילדים אותם אתם רוצים להזמין – בצורה דיגיטלית, או ידנית. בימינו, יש משהו מלא בסטייל בשליחת הזמנת נייר, וזו גם יכולה להיות פעילות כיפית עם ילדכם, שיגרמו להם להתרגש מיום ההולדת הקרבה ובאה.

 

אוכל, קדימה אוכל

החליטו מראש מה אתם הולכים להגיש ביום ההולדת. כאמור, אנחנו ממליצים על נושא מסוים. במידה ואתם קובעים את המסיבה לשעות הבוקר המאוחרות או לאחר הצהריים, אין צורך בתכנון ארוחה גדולה. עוגה, קאפקייקס, כמה חטיפים מלוחים, ומספר בקבוקי מיץ ומים יספיקו.

אם החלטתם להשקיע קצת יותר, או שאתם מתכננים מסיבת ערב או מסיבת צהריים, ניתן להביא מנגל לפארק ולהתחיל להרים על-האש – ברוב הפארקים מותר לעשות את זה. היינו מכינים כמות צ'יפס גדולה בצד, ומביאים לחמניות המבורגר.

אוכל, קדימה אוכל 

חשבו על פעילויות כיפיות

ילדים משתעממים במהירות הבזק. בשבילם, ריקודים וסמול-טוק זו לא ההגדרה של מסיבה טובה. אז מה כן? תכננו פעילויות מהנות, כגון "חפש את המטמון" ברחבי הפארק, משחק "חבילה עוברת" מסעיר ואף משחקים ספורטיביים יותר כמו כדורגל או פריזבי יגרמו להנאה רבה.

רעיונות נוספים: חלוקת בועות סבון (ניתן לקנות הרבה מהן ובזול ב"מקס סטוק" וחנויות של "הכל בדולר"), צביעת חולצות ובחירה של משחקים שקשורים לנושא שבחרתם בסעיף 1.

 

ומזג האוויר, מה איתו?

אין דבר שיכול להרוס יום הולדת יותר ממזג אוויר רע. אנחנו יודעים שאתם חכמים מספיק כדי לבדוק מה מזג האוויר, אבל מה קורה אם יתחיל לרדת גשם פתאומי? במקרה של הסתמכות על תחזית "חזאי שקרן", או שבמקרה כנגד כל התחזיות מתחיל טפטוף קצר, אנחנו ממליצים על הבאת ברזנטים חזקים במיוחד למקום, על כל צרה שלא תהיה, על מנת שתוכלו לכסות את האוכל, הציוד והכלים החד פעמיים.

מתכננים יום הולדת בפארק כך תעשו את זה נכון

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו