המשפחה שלכם גרה בחו"ל? איך להיערך לקראת הביקור אצלם

כשחלק מהמשפחה עובר לגור בחו״ל לרילוקשיין, לתקופות קצורת או ארוכות אנחנו תמיד מאד מתגעגעים והם חסרים לנו. גם בעידן האינטרנט המדהים לא תמיד קל עם המרחק ואנחנו מוציאים את עצמנו מתגעגעים לשיחה טובה, חיבוק חם ולראות איך הילדים גדלים.

החדשות הטובות במצב הזה הם שיש ״תרוץ״ מעולה לטוס לחו״ל! ביקור המשפחה בחו״ל יהיה מאד מרגש ומשמח ויאפשר לכם לפצות קצת על המרחק. סביר להניח שתחליטו להגיע לביקור ארוך וממושך ולא רק לכמה ימים. ככה באמת תוכלו לבלות הרבה זמן יחד, להנות אחד מהשני בלי לחץ ולהרגיש כמעט ״כמו פעם״.

נסיעה לתקופה ארוכה לחו״ל היא הרפתקה נהדרת וכיפית, אך היא דורשת לא מעט הכנות והערכות. חשוב לעשות את ההכנות והערכות בקלות ובכיף – כך תתחילו את האנרגיות הטובות של הביקור כבר מהבית! על מנת להקל עליכם הכנו לכם רשימה של כל הדברים הכי חשובים שצריך לקחת בחשבון! קדימה מתחילים!

 

הכנות חשובות לפני הטיסה

איפה לנים?

אם אתם נוסעים לבקר את הילדים שלכם סביר להניח שאתם תרצו ללון אצלם לתקופה הביקור. כך תוכלו לבלות זמן רב עם הנכדים ולשהות יחד לאורך רוב הביקור. וודאו כי יש חדר נוח בבית המשפחה. במידה ולא חפשו מקום קרוב אל הבית ככל הניתן. מכיוון שתשהו זמן רב בבית של הילדים שלכם, יכול להיות שחדר במלון יספיק לכם.

לצד זה יכול להיות שיהיה לכם יותר נוח במקום משל עצמכם על מנת לשמור על שגרת החיים שלכם פחות או יותר במקרה כזה כמובן שעליכם לחפש דירה בו יהיה לכם מטבח, סלון, פינת עבודה ועוד. חשוב שהביקור יהיה נוח ונעים ויתאים לכולם. דברו על הנושא בכנות עם הילדים או המשפחה אליה אתם נוסעים ותאמו את סידורי הלינה המתאימים ביותר לכולם.

טִיסָה

אל תשכחו לעשות ביטוח

ביטוח נסיעות הוא דבר מאד חשוב לכל נסיעה לחו״ל. כשאתם שוהים בחו״ל הביטוחים הרגילים בארץ לא חלים עליכם ובמצב של פגיעה או תאונה אתם עלולים להיות בבעיה גדולה. אם אתם נוסעים לזמן רב הסיכוי גדל למחלות קלות כאלה ואחרות.

גם כאן ביטוח נסיעות טוב יכול לחולל פלאים. הדבר חשוב במיוחד אם אתם מבוגרים ונוסעים לבקר את הילדים שלכם. ביטוח נסיעות לחו"ל מעל גיל 80 הוא עניין משמעותי שאין להקל בו ראש, אתם תרצו להרגיש בטוחים ולטוס בראש שקט.

 

תקראו על המקום – הפעילו את הסקרנות שלכם!

נכון, ביקור המשפחה הוא מרכז העניין בנסיעה הזו אבל תמיד טוב לצבור חוויות נוספות בחיים. קראו על העיר או הכפר אליהם אתם נוסעים. בררו מה יש לעשות באיזור והחליטו מה מעניין אתכם לראות. ההתעניינות הזו תכניס רוח חיובית לביקור ותגרום לשמחה גם למשפחה אותה נסעתם לבקר.

בעיקר אם נסעתם לבקר את הילדים שלכם, הם ירגישו שאתם משתתפים איתם בהרפתקה! אז סעו לשלום וחיזרו בשלום – תהנו מכל רגע מהמשפחה, מהילדים, מנופים חדשים ושינוי אווירה!

 

משפחה גרה בחול

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו