לייזר טאג בירושלים – איך מתכוננים לחוויה

משחק הלייזר טאג הגיע לישראל לפני כמה שנים וגרם לשחקנים רבים (ואנחנו ביניהם) להתמכר אליו. בתור שחקנים מתקדמים, החלטנו להוציא מדריך מקיף בנושא שיאפשר לכל אחד להכיר במשחק האהוב עלינו מקרוב, כדי שנוכל להעלות יחד את הרמה של השחקנים שמשתתפים בו תוך זמן קצר. הישארו כאן ותקבלו את כל הטיפים שיובילו אתכם לניצחון.

 

קודם כל – תכירו במשחק

אנו יוצאים מנקודת הנחה שיש פה קוראים שלא שמעו בעבר על הלייזר טאג. אם אתם נמנים בהם, כדאי שתדעו שמדובר במשחק שכולל 2 קבוצות. כאשר כל אחת מורכבת לפחות משחקן אחד. המטרה של המשחק היא לצבור כמה שיותר נקודות, תוך תיוג חברי הקבוצה היריבה באמצעות סימון שלהם בקרני לייזר שניתן לירות באמצעות רובה ייעודי.

לייזר טאג ירושלים

תכינו את עצמכם לחושך

הטיפ הראשון שיאפשר לכם לשחק לייזר טאג ירושלים על הצד הטוב ביותר נוגע למוכנות לקראת החושך. שכן, המשחק מתרחש בדרך כלל בתוך מחסן גדול או מתחם אחר שיש בו מסדרונות חשוכים, ארוכים וצרים. נדגיש שהמטרה היא לתפוס את היריב באמצעות "ירייה" בלייזר, תוך אפשרות להתחבא מאחורי קירות שנמצאים בקרבת מקום.

החושך במקום מאפשר לראות היטב את קרני הלייזר, אך הוא עשוי להקשות על מי מכם שלא רגילים לשהות בחושך לזמן רב. לכן, ההמלצה היא להחשיך את החדר בבית אחת ליום לזמן מה, כדי שתוכלו להרגיל את העיניים להתבוננות במרחב חשוך.

 

תבואו עם בגדים מתאימים

שחקנים מנוסים שמכירים את הלייזר טאג מקרוב יגידו לכם שיש להם סט בגדים ייעודי למשחק. שכן, הם צריכים להיות בטוחים בכך שהוא מותאם לתנאים של לייזר טאג פאוור. נציין שהבגדים הללו צריכים לענות על הקריטריונים הבאים:

  1. נוחות
  2. לא מרעישים
  3. כהים

סביר להניח שעניין הנוחות ברור לכם, אז נסביר שעליכם לבחור בבגד נטול כפתורים ממתכת או ריצ'רץ'. שכן, אלה עשויים להשמיע רעשים בעת תזוזה ממקום למקום. בנוסף לכך, תצטרכו לוודא שבחרתם בבגדים שחורים, משום שאלה ישתלבו טוב בחושך ויביאו להסוואה מיטבית.

לייזר טאג ירושלים

מוצאים יריב הולם

תאמינו לנו שאתם לא רוצים להגיע למשחק הלייזר טאג ולגלות שהיריב שלכם נחשב למתחיל, בזמן שאתם מתקדמים במשחק. קרה לנו פעם ששיחקנו מול יריב שהכיר את המשחק לראשונה. בטח לא תופתעו לשמוע שהמשחק הגיע לסיומו לאחר 30 שניות בלבד. תרחיש זה גרם לנו להבין שעלינו לבחור בכל פעם ביריב הולם שמתאים לרמת המשחק שלנו. אנו ממליצים לכם לעשות כך, כדי שתוכלו ליהנות מהמשחק מתחילתו ועד סופו.

 

מילים אחרונות לסיום

משחקי לייזר טאג בירושלים והסביבה מצריכים הכנה מוקדמת. כעת אתם יודעים מה הדבר דורש מכם, כך שתוכלו להכין את עצמכם ואת היריב שלכם מראש ולהגיע למשחק מרתק ומלא אדרנלין. בשלב מתקדם זה, נותר לנו רק לאחל לכם שתיישמו את הטיפים שלעיל, כדי שתהפכו למומחים במשחק תוך זמן קצר.

לייזר טאג בירושלים

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו