יותר מרק נופים יפים – הכל על חופשה מושלמת במאלדיביים

האיים המלדיביים נחשבים ליעד נופש אטרקטיבי במיוחד אשר עשה לעצמו שם דבר כיעד יוקרתי ומפנק במיוחד. אם אתם חולמים על חופשה במקום אקזוטי שנראה כמו גלויה מצוירת, זה לגמרי היעד עבורכם ואם אתם סקרנים לשמוע עוד – ריכזנו לפניכם את כל מה שצריך לדעת על חופשה שכזו. 

 

המלדיביים על קצה המזלג

אם לסכם בכמה מילים, מדובר בגן עדן עלי אדמות. וקצת יותר בהרחבה – האיים המלדיביים הם למעשה רצועת איים (כ-1,000 במספר, מתוכם מיושבים כ-200) שמהווים מדינה יפהפיה הידועה בזכות תיירות חוף עניפה, אווירה רומנטית ואוכל משובח.

חופשה במלדיביים מתאימה לזוגות אוהבים, צעירים ואף משפחות. למעשה, כל מי שנהנה מווייבים טובים ואטרקציות ימיות, ימצא אותה מהנה. חשבתם שחופשה כזו שמורה לעשירים בלבד? תחשבו שוב והמשיכו לקרוא…

חופשה במלדיביים

מלונות במלדיביים

אפשרות הלינה המפורסמת ביותר באיים, היא באופן טבעי גם זו שמצטלמת הכי טוב ומשווקת על ידי סלבריטאים ואושיות רשת – ריזורטים חלומיים עם בריכות אינפיניטי ובר קוקטיילים על המים. אבל יש עוד אפשרויות לינה רבות, חלקן במחיר שווה לכל כיס, כך שניתן ליהנות מחופשה חלומית במחיר שפוי. הטריק הוא לא לחכות לדקה ה-90 אלא לשריין מראש כמה שיותר מוקדם.

 

טיימינג זה הכל בחיים

המלדיביים יפים לאורך השנה כולה אבל אם אתם רוצים ליהנות ממזג אוויר טוב וכמה שפחות משקעים, כדאי שתתזמנו את החופשה לחודשים דצמבר עד מאי ותיערכו עם מטריה לכל מקרה שלא יהיה. אם תשאלו אותנו, אין כמו ליהנות מחופשה קיצית ושמש מלטפת, כשבארץ החורף בשיאו.

חופשה במלדיביים

טיסה לאיים המלדיביים

בעבר היו טיסות ישירות לאיים וכיום יש רק טיסות עם עצירת ביניים, מה שאומר שמדובר בזמן ממוצע של 9-10 שעות טיסה. עם זאת, ביטול הטיסות הישירות הוביל לירידת מחירים ניכרת, כך שאם תזמינו את כרטיסי הטיסה לכל הפחות 3 חודשים מראש, תיהנו ממחירים אטרקטיביים. כמה אטרקטיביים? 300-400 דולר הלוך חזור.

 

אטרקציות מומלצות

יש לא מעט לראות ולעשות, אך מרבית האטרקציות התיירותיות מתרכזות באופן טבעי סביב רצועת החוף של האיים וכוללות ספורט ימי ושאר פעילויות אתגריות, לצד ברירת המחדל הכל-כך נעימה והיא – פשוט להתמסר לבטן-גב.

אז מה בנמצא? מסעות דייג, שנירקול, צלילה עם כרישים (האיים המלדיביים מפורסמים בכך), שייט בקיאק ועוד ועוד. נוסף לאלה, הריזורטים ומקומות האירוח מציעים אטרקציות משלהם וכדאי להיערך לכך מראש אם נופשים בהרכב משפחתי, כי זה לא זול.

לסיכומו של דבר, האיים המלדיביים הם יעד מושלם לחופשה בלתי נשכחת והיא לא חייבת להיות יקרה כמו שנדמה. יש שם המון אטרקציות ימיות, ריזורטים מפנקים ובעיקר אווירה טובה שתגרום לכם לרצות להישאר שם עוד ועוד… רק אל תשכחו להזמין מראש את כרטיסי הטיסה והמלונות.

חופשה במלדיביים

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו