כמה בממוצע עולה כרטיס טיסה לאמסטרדם?

אמסטרדם היא אחת הערים המסקרנות ביותר בעולם וככזו, היא אהובה בקרב תיירים מכל קצוות תבל, בהם משפחות, צעירים וזוגות מישראל. בין הדברים שהופכים אותה לאטרקטיבית, תמצאו כרטיסי טיסה בטווח רחב של מחירים כך שכל אחד יכול לבחור בהתאם להעדפה והתקציב שעומד לרשותו. ובכל זאת, כמה זה עולה? כל התשובות ממש כאן.

 

למה דווקא אמסטרדם?

לפני שנדבר על מחיר כרטיסי הטיסה לאמסטרדם, חשוב להבין למה דווקא אמסטרדם ומה הופך את העיר האירופית הזו טובה יותר מיעדים אחרים ביבשת?

התשובה לכך פשוטה – באמסטרדם יש הכל מהכל. פארקים ונופים, שופינג, קולינריה מצוינת, אטרקציות למשפחה כולה, חיי תרבות תוססים, סצנה לילית בועטת ועוד ועוד… כך שלא משנה באיזו עונה בשנה תבחרו לבקר בה, באיזה הרכב אתם נופשים ומה התקציב שלכם, תוכלו למצוא בה את עצמכם בלי קושי ובלבד שתשכילו לשריין את כרטיס הטיסה ומקום הלינה מראש.

כרטיס טיסה

כמה עולה כרטיס טיסה לאמסטרדם?

יש לא מעט חברות תעופה שטסות על קו אמסטרדם – תל אביב וחזרה, ובהתאם אפשר למצוא טיסות לאמסטרדם בזול וגם ביוקר, הכל עניין של העדפה, טיימינג ועוד כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמשריינים כרטיס.

בגדול, אחד הפרמטרים העיקריים שלוקחים חלק בתמחור הוא האם מדובר בטיסה ישירה או טיסה עם קונקשן. טיסה ישירה לאמסטרדם לוקחת כ-5 שעות ויש כמה חברות שמציעות אותה, בין היתר אל-על ו-KLM. המחיר לטיסה ישירה משתנה בהתאם לעונה, כאשר שלא בעונה ניתן למצוא כרטיסים בעלות של 250-300 דולר לאדם ואילו בשיא העונה המחיר כפול ואף יותר.

לעומת זאת, טיסה ישירה בחברות לואו-קוסט תהיה זולה משמעותית, בעיקר אם לא תחכו לדקה ה-90 ותשריינו כרטיסים מראש. במקרה זה תוכלו למצוא אפילו כרטיסים בעלות של 150-200 דולר. אופציה נוספת היא לוותר על טיסה ישירה ולבחור בטיסה עם עצירת ביניים באירופה – נכון, זה מעט ארוך יותר אבל זה בא לידי ביטוי גם במחיר שתשלמו – כ-130 דולר בממוצע.

כרטיס טיסה

טיפים להוזלת כרטיס הטיסה לאמסטרדם

  • הזמינו את כרטיסי הטיסה לכל הפחות חודשיים מראש, במיוחד אם אתם מתכוונים לטוס בשיא עונת התיירות (חודשי הקיץ ותקופת חג המולד).
  • אם אינכם זקוקים לכבודה – ותרו עליה. טיסה ללא מזוודה תחסוך לכם עשרות דולרים לכיוון, אם לא יותר.
  • טיסה שלא בשיא עונת התיירות תהיה זולה משמעותית ובנוסף, מהווה הזדמנות נהדרת להכיר את אמסטרדם האמיתית, כשהיא פחות עמוסה ויותר ידידותית לתייר.
  • טסים עם חברים או משפחה? הזמינו כל כרטיס בנפרד – תופתעו לשמוע שמדובר במחיר זול משמעותית לעומת כרטוס של כמה כרטיסים ביחד.

לסיכום, אמסטרדם תמיד מצליחה להפתיע עם אווירה טובה, וייבים קלילים ושפע רב של פעילויות לגדולים וקטנים… אז איזה מזל שגם הטיסה אליה במחיר נוח לכיס.

כרטיס טיסה

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו