לקוחות מפספסים את העסק שלך? הגיע הזמן שתאיר אותו!

בתור בעלי עסקים, הדבר שהכי חשוב לנו הוא להגיע לרמת חשיפה גבוהה. החרות קשה, ולא פעם אנחנו מפספסים לקוחות שכבר חשבנו שיגיעו אל העסק שלנו. אחת הסיבות לכך יכולה להיות שהלקוחות לא מבחינים בעסק שלכם. במידה ואתם נמצאים באזור עם הרבה עסקים, חשוב להבליט את העסק שלכם, וכאן נספר לכם על שיטה ייחודית שתעזור לכם לעשות את זה. 

 

תאורה לעסק

כאשר אנחנו מדברים על תאורה לעסק, הכוונה לא רק לתאורה הפנימית שלו. כמובן, התאורה הפנימית היא גם דבר חשוב, אבל תאורה חיצונית יכולה להיות פרסומת אפקטיבית במיוחד. תאורת פיקסל לד היא תאורה שאותה אנחנו יכולים מחוץ לעסק, לכתוב בעזרתה את השם שלו, או כל דבר אחר שאנחנו רוצים. היחס לתאורה הזו צריך להיות בדיוק כמו לכל שלט פרסומת, רק שיש לה יתרון.

תאורה לעסק

איך זה יכול לעזור לנו

בניגוד לפרסומת רגילות, פיקסל לד הוא דבר שתופס את העין גם אם לא מתסכלים עליו. בעוד שנהגים שנוסעים בכביש, או הולכי רגל שלא מסתכלים על העסק שלכם לא יוכלו להבחין בשלטי פרסומת, פיקסל לד הוא דבר שאי אפשר לפספס. במיוחד בשעות הלילה, כל מי שיעבור ליד העסק שלכם לא יוכל לא להבחין בו, וכמובן שגם בשעות היום אף אחד לא יוכל לפספס את העסק שלכם.

איך זה יכול לעזור לנו

עיצוב

את העיצוב של פיקסל לד אתם צריכים לעשות במיוחד עבור העסק שלכם. שני הדברים המרכזיים שצריכים להיות בראש שלכם הם מצד אחד הגודל של השלט, וכיצד לדאוג שהוא יהיה מספיק בולט אך בלי לתפוס יותר מידי מקום, והדבר השני הוא כמובן הצבעים שלו. הצבע צריך להיות בהתאם לסביבה שבה אתם נמצאים, מתוך מטרה לבחור צבעים שיאפשרו לשלט לבלוט בצורה ברורה.

 

התקנה

אחרי שבחרתם שלט פיקסל לד מתאים, כל מה שנותר זה פשוט לבצע את ההתקנה שלו. המערכת היא מערכת שעובדת על חשמל, ולכן הבטיחות צריכה להיות מעל הכל. הקפידו להתקין את השלט רק עם מתקין מוסמך. וודאו היטב מה המיקום שבו אתם מתקינים את השלט, כדי שהוא באמת ישרת את המטרה שלשמה אתם מתקינים אותו.

 

ייעוץ מקצועי

כמו בכל תחום, גם שלטי פרסומת לעסקים מהסוג שעליו קראתם כאן דורשים מומחיות. זה שלכם אין הידע המתאים זה בסדר גמור, רק חשוב שתדעו לפנות למי שכן מחזיק בידע הזה, כדי שתוכלו להנות משלט אפקטיבי שימשוך כמה שיותר לקוחות אל העסק שלכם.

 

לסיכום

אם אתם מרגישים שלקוחות לא מצליחים לראות את העסק שלכם, שלט פיקסל לד יכול להיות פתרון נהדר. השלט הזה לא רק יראה לכולם היכן העסק אלא גם מהווה פרסומת נהדרת, כאשר בשעות הלילה אף אחד לא יוכל לפספס את העסק שלכם. רק חשוב להתאים את השלט לסביבה של העסק.

לקוחות מפספסים את העסק שלך הגיע הזמן שתאיר אותו!

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו