מגוון של סוגי וויסקי איכותי במשלוח חינם

בין המשקאות האלכוהולים השונים, וויסקי הוא אחד האוהבים והמוכרים. המשקה ניתן להגשה באופן נקי או כחלק מקוקטייל, בשילוב עם משקאות אחרים. בין אם צורכים אותו בצורה כזאת או אחרת, הוויסקי הוא חלק בלתי נפרד מעולם האלכוהול. עוד על וויסקי, במאמר שלפניכם.

 

קצת על וויסקי

הוויסקי החל להתפשט באירופה לפני יותר מ-600 שנה באזור סקוטלנד ואירלנד. המשקה זכה לאהדה כל כך רבה, שבשפות המקומיות הוא כונה כמי החיים. הפופולאריות של המשקה גרמה לתפוצה רחבה שלו באותן מדינות, ומשם אל שאר העולם.

וויסקי הוא משקה אלכוהולי כאמור, שתהליך הייצור שלו כולל התססה של דגנים, כאשר הנוזל שיוצא מהם במהלך התסיסה מזוקק אל תוך חביות העשויות עץ אלון. חביות אלו לרוב עוברות תהליך פיחום. הימצאות הנוזל האלכוהולי בחביות הללו מעניק לו את הטעם המיוחד שלו. נוזל שימצא עם פחות מ-40% של אלכוהול, לא ייחשב לוויסקי.

 

הבדלים

ישנם מספר סוגים למשקה הוויסקי, כאשר את ההבדלים ביניהם ניתן לעשות לפי מוצא גיאוגרפי או לפי סוגי הדגנים מהם עשוי המשקה. למשל, קיימים הבדלים בין וויסקי סקוטי לבין וויסקי אירי. פרט לארץ המוצא ממנה כל סוג כזה של וויסקי מיוצר, הוויסקי הסקוטי נחשב לבעל טעם חזק יותר, אל מול טעמו העדין של המשקה מאירלנד.

דרך נוספת לבצע הבדלה בין סוגי הוויסקי היא בעזרת הדגנים מהם מייצרים אותו. וויסקי מאלט הוא כזה שמיוצר לרוב מדגן השעורה. וויסקי גריין, שטעמו קצת שונה מטעמו של וויסקי קלאסי, מיוצר מדגנים אחרים שאינם נמנים עם דגן השעורה. ההבדל בין הדגנים השונים מהם מיוצר המשקה בא לידי ביטוי בהבדלי הטעמים.

 

למה כדאי משלוח חינם?

משלוח חינם לוויסקי הופך אותו לנגיש בשביל כל מי שרוצה לצרוך אותו. הוא מייתר את ההליכה לחנות משקאות, שלא תמיד נמצאת בקרבת מקום ולא תמיד פתוחה. ההזמנות כיום בטווחי זמן קצרים ומאפשרות הגעה של המשקה האלכוהולי לאזורים מרוחקים, מה שמעצים את הנוחיות של הלקוח.

בנוסף, למשלוח וויסקי יש יתרונות שיכולים להועיל לחובבי המשקה. מי שמכיר את המשקה באופן טוב למדי ויודע כבר מה סוג הוויסקי אותו הוא רוצה לצרוך, יכול להימנע מהמלצות מיותרות בחנות עצמה ולקנות בדיוק את הסוג שהוא אוהב.

 

סוגי וויסקי

פרט לוויסקי אירי ולוויסקי סקוטי, אותם הזכרנו מקודם, קיימים סוגים נוספים של וויסקי, כמו הבורבון האמריקאי, וויסקי תירס, וויסקי שיפון וגם וויסקי יפני. ישנם קוקטיילים שמיוצרים על בסיס וויסקי, כמו מנהטן, וויסקי סאואר וראסטי נייל.

 

לבחור, להזמין ולשתות

אומנם קיימים סוגי וויסקי רבים, אך הטעם הכללי שלהם דומה, עשיר ובעל ניחוח מיושן. כל מה שנותר למי שמשקה הוויסקי קורץ לו הוא לבחור את אחד מהסוגים לפי ההעדפה האישית שלו, להזמין משלוח, למזוג לכוס עם שתי קוביות קרח כנהוג ולהנות מהמשקה שלו.

וויסקי

 

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו