מכורים לקפה? הכירו את המקינטה

נדמה שבשנים האחרונות אנשים רבים מתעניינים יותר ויותר בקפה. שכן, יש מי שמבינים שקפה הוא הרבה מעבר למשקה שצורכים בבוקר כדי להתעורר. בתור מי שהתחילו להכיר את התחום רק לאחרונה, החלטנו לצאת ולבדוק את כל הפרטים החשובים שכל מכור לקפה צריך לדעת.

המדריך הנוכחי יציג בפניכם את המקינטה. אז אם אתם רוצים להכיר אותה מקרוב, תקדישו את הדקות הקרובות לקריאת המדריך החשוב הזה.

 

תכירו רגע את הרקע המעמיק שהוביל אותנו לכתוב על קפה

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים על מקינטה, ראוי לציין בפניכם כי המדריך הנוכחי הוא חלק מסדרת מדריכים מקיפה. כזו שתציג בפניכם בכל פעם את הפרטים החשובים ביותר על דברים שנוגעים לקפה. במדריך הקודם הצגנו בפניכם את סוגי הפולים השונים ואת ההבדלים ביניהם.

הפעם, יצאנו לבדוק מהי מקינטה לאחר שקיבלנו מספר רב של פניות מצד גולשים קבועים שביקשו לקבל פרטים בנושא. אנו רוצים להודות לכל מי שפנה וביקש שנעלה מדריך בנוגע למקינטה. שכן, בזכות הבקשות הרבות, החלטנו להפוך את המדריך הבודד הקודם לסדרה מקיפה.

מקינטה

המקינטה – תכירו אותה

אם טרם יצא לכם להכיר אותה מקרוב, כדאי שתדעו שהמקינטה היא בעצם קומקום שמאפשר להכין קפה על הצד הטוב ביותר. יש 2 סוגים עיקריים של מקינטה. האחד הוא כזה שמניחים על אש גלויה והשני נעשה תוך שימוש בתצורה חשמלית.

תוך חיבור אל החשמל שמעלה את הטמפרטורה בתוך גוף חימום חשמלי. המקינטה נחשבת למכשיר חכם שניתן להכין בו קפה עם טעם וארומה ייחודיים. כאלו שלא ניתן להגיע אליהם בעת הכנה סטנדרטית של קפה.

 

המקינטה – איך היא בנויה?

המקינטה מורכבת מ – 3 חלקים:

  1. כוס
  2. מסננת
  3. כד

כדי להשתמש בה, צריך למלא את הכוס במים ולהניח את המקינטה על אש גלויה. בכד העליון מוסיפים את הקפה. כך שלאחר כמה רגעים של חימום, הקפה מתבשל ומתמלא בטעמים וארומה ייחודיים.

מקינטה

בחירה נכונה במקינטה

אם אתם מרגישים שקפה הולך להיות מעבר לתחביב עבורכם, כדאי שתדעו שיש לכם את האפשרות לרכוש מקינטה איכותית. שימו לב שאתם מבצעים רכישה נכונה. שכן, יש מגוון רחב של מקינטות ברחבי השוק ואתם צריכים לבחור את זו שנחשבת לאיכותית באמת.

אם תבחרו במקינטה באופן אקראי ללא בירור מעמיק אודות איכותה, אתם עשויים לגלות שבחרתם במקינטה שתאפשר לכם להכין קפה ברמת בינונית ומטה. לכן, אנו ממליצים לערוך בירור תחילה עם אנשים שיודעים דבר או שניים במקינטות ולהתייעץ לגבי רכישה של מקינטה באתר מוכר ומומלץ.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים באמת על מקינטה. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק להחליט אם אתם בעניין של מקינטה עכשיו או בשלב מאוחר יותר. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ולהתראות במדריך הבא.

מקינטה

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו