קוסם ליום הולדת בצפון

מתכננים לערוך יום הולדת בצפון בקרוב והחלטתם שהפעם אתם מזמינים קוסם? רעיון מעולה! רגע לפני שתיצרו קשר עם קוסם אקראי, חשוב שתדעו שיש כמה דברים שחשוב שתדעו קודם. בשורות הבאות אנו נציין בפניכם את 3 הטיפים שיאפשרו לכם להיות בטוחים שבחרתם בקוסם טוב שיגרום ליום ההולדת שלכם להיות בלתי נשכח. אתם מוכנים? גם אנחנו! בואו נתחיל.

 

תבדקו שמדובר בקוסם מומלץ

אתם רוצים להיות בטוחים שיום ההולדת שלכם יהיה בלתי נשכח (מהבחינה החיובית כמובן), נכון? לכן, כדאי שתשקיעו כמה רגעים בבירור מעמיק אודות הקוסם. במהלך בירור זה, עליכם לבדוק את הפרמטרים הבאים:

 

ניסיון בתחום

אתם לא רוצים ליפול על קוסם מתחיל שזו ההופעה הראשונה שלו, כך שחשוב מאוד שתבררו שיש לו ניסיון עשיר בתחום۔

 

האם הוא משתף את הקהל במהלך המופע (ואיך הוא מבחינת יחסי אנוש)

מופע של קוסם ביום הולדת אינו שלם במידה והוא לא משתף את הקהל. לכן, אתם צריכים לבדוק שהקוסם אכן משתף את היושבים בקהל במהלך המופע ושהוא עושה זאת באופן חוויתי.

 

משך המופע

לא מעט אנשים שוכחים לברר עם הקוסם הנבחר כמה זמן צפוי לארוך המופע. אתם תהיו חכמים כי הגעתם לכאן וכעת אתם יודעים שמדובר בעניין חשוב. לכן, תשאלו מראש ותבדקו שמשך המופע מתאים מבחינת לוח הזמנים של יום ההולדת.

 

תבדקו שהוא מגיע לאזור הצפון

הטיפ הזה עשוי להישמע לכם מוזר ומיותר, אבל חשוב שתדעו שההפך הוא הנכון. אתם יכולים להזמין את הקוסם ליום ההולדת שלכם ולגלות כמה ימים לפני האירוע, שהוא בכלל לא מגיע לאזור הצפון. אם תיישמו את הטיפ שנכתב קודם לכן, אתם כנראה לא תצטרכו להתמודד עם מצב שכזה, כי קוסם מומלץ יבדוק מראש את הכתובת שלכם עוד לפני שתתאמו את התאריך.

בכל אופן, אם אתם מחפשים קוסם ליום הולדת בצפון אתם צריכים לציין זאת במהלך השיחה הראשונית. ישנם קוסמים שמתגוררים באזור המרכז או הדרום ומגיעים אל הצפון בעקבות ריכוז של מופעים באזור זה. בכל אופן, אתם לא יודעים מראש במי מדובר ולאן הוא מגיע, כך שכדאי שתבררו מראש את כל הפרטים הללו.

 

תבדקו מראש מה המחיר שהוא גובה

כעת אתם יודעים את רוב הפרטים החשובים אודות הקוסם שצפוי להתארח אצלכם ביום ההולדת, אבל זה לא מספיק. נשאר לכם עוד פרט אחד חשוב שעליכם לברר – מהו המחיר שהוא גובה? אתם לא רוצים להיות מופתעים ביום ההולדת ולגלות שמדובר בסכום שלא חשבתם עליו. לכן, חשוב שתבררו מראש מהו המחיר ותבדקו שזהו המחיר הסופי ושלא צפויות להתלוות אליו תוספות לא צפויות (כמו תוספת על נסיעה לצפון וכו'). אלו כל הפרטים שחשוב שתדעו רגע לפני שתזמינו קוסם ליום הולדת בצפון, מאחלים לכם יום הולדת שמח!

מסיבת יום הולדת

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו