חופשת חמישה כוכבים

אם הגיע החופש, או שקיבלתם לשמחתם שבוע חופשה ממקום העבודה, אנו מניחים שתרצו לצאת לחופשה מפנקת, עם בן או בת הזוג, הילדים, או אפילו עם החברים הטובים. במידה ותרצו להגיע למקום חופשה שטרם ביקרתם בו, או שאתם חובבים של חצי האי סיני, אז הגעתם בדיוק לכתבה הנכונה. שארם א-שייח הינה מוקד תיירותי מבוקש מאוד בקרב תיירים מכל רחבי העולם, המציעה מגוון רחב של אטרקציות, לצד מקומות לינה מהשורה הראשונה. בכתבה הבאה נפרט עבורכם על מלונות 5 כוכבים בשארם, וגם נמליץ על אטרקציות שאסור לפספס בעיר המיוחדת הזו.

 

קצת על העיר הייחודית

שארם א-שייח הינה עיר מצרית, השוכנת בדרום חצי – האי סיני. שארם היא עיר עשירה במיוחד,  בזכות המשאבים הכלכליים הרבים שהשלטון המצרי מפנה אליה. העיר המשגשגת מהווה מוקד עליה לרגל לתיירים מכל רחבי העולם, הבאים ליהנות ממלונות היוקרה שהיא מציעה, מהטיילת הארוכה והמרהיבה, וגם ממקומות בילוי מגוונים כמו מרכזי קניות, מוזאונים, מסעדות, ברים, ואטרקציות רבות נוספות. בשארם א-שייח תוכלו ליהנות מפעילויות רבות ואפשרויות נופש לזוגות, לקבוצות של חברים, ואפילו למשפחות עם ילדים מכל הגילאים.

 

איפה כדאי ללון?

בחופשה בשארם א-שייח תוכלו ליהנות מבתי מלון מהשורה הראשונה, שכן העיר מציעה מלונות 5 כוכבים רבים. אנו ממליצים לכם להזמין את מקומות הלינה טרם ההגעה לחופשה, על מנת להבטיח לכם מקום וכדי למנוע מצב מתסכל בו לא יישארו מקומות פנויים בבתי המלון הטובים. אספנו עבורכם מספר מלונות 5 כוכבים בשארם, שחבל לפספס לינה בהם.

 

תמיד רציתם לקום בבוקר עם נוף לים?

מפרץ הכרישים הוא אזור נופש מפורסם בשארם א-שייחה, הנהנה מרצועת חוף מרשימה, השוכנים עליה מלונות יוקרה רבים. המפרץ כולל גם מועדני צלילה, וחופי הים מיוחדים שהינם בעלי גישה לאורחי המלונות של מפרץ הכרישים בלבד. מפרץ נעמה גם הוא ידועה בעיקר בזכות רצועת החוף המרהיבה שלו ונוף עוצר הנשימה. במפרץ נעמה שוכנים מלונות 5 כוכבים כמו טרופיטל ווייבס נעמה ביי, הנהנה מקרבה לטיילת המפרץ ולאזור חיי הלילה, והוא שוכן במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מחוף הים. מלון 5 כובבים נוסף במפרץ זה הוא סטלה די מארה שארם המציע אירוח יוקרתי עם 3 מסעדות גורמה, חדרים מעוצבים, שירות מהשורה הראשונה וגם בריכת שחייה המוקפת במפל מים ובגנים טרופיים.

 

חמישה כוכבים עם כל המשפחה

בשארם א-שייח ישנם גם מלונות 5 כוכבים המותאמים לכל המשפחה. אחד מהם הוא צ'רמיליון קלאב, הממוקם באזור נאבק. בית המלון מציע אירוח "הכל כלול" לכל המשפחה, והוא מפורסם בעיקר בזכות פארק המים הענק הממוקם בו. המלון מציע מגוון אטרקציות למשפחות עם ילדים מכל הגילאים, ויש בו גם שתי בריכות חיצוניות גדולות במיוחד, ספא מפנק, ותוכלו גם להנות בו ממגוון ארוחות בזכות 3 המסעדות השונות שהוא מפעיל. המלון ממוקם במרחק של כ- 20 דקות הליכה מחוף החם, אך הוא מציע הסעה חינמית לחוף מספר פעמים ביום. גם מלון אלברטוס אקווה פאר הינו מלון 5 כוכבים בשארם, המותאם ללינה של כל המשפחה, והוא שוכן על מצוק אום אל סיד, שזוהי אחת מרצועות החוף של שארם א-שייח. בית המלון מציע פרק מים, מגוון מגלשות מים, מרחצאות מי מעיין חמים ועוד שלל אטרקציות לכל המשפחה. נוסף על אלו, תוכלו להזמין בדלפק הקבלה של המלון כרטיסים לאתרי ספורט ימי וסיורי צלילה באזור.

 

שירות ברמה עולמית

אתר הנופש אקספיריינס סי בריז נהנה גם הוא מדירוג יוקרתי של 5 כוכבים, והוא ממוקם על רצועת חוף פרטית בשארם א-שייח. המלון נהנה מלא פחות מ- 9 בריכות שחייה מרהיבות, גישה לחוף פרטי יפיפה, נוף מרהיב של האי טיראן, מועדון בריאות, וגם מסעדות וברים רבים שאתר הנופש מפעיל. בית המלון היוקרתי ידוע בזכות השירות המעולה שאנשיו מעניקים, ובזכות הרמה הגבוהה של הפעילויות והשירותים באתר.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, העיר המשגשגת שארם א-שייח נהנית ממגוון רב של מלונות 5 כוכבים שיתאימו למגוון אפשרויות לינה – חופשה זוגית, משפחתית, או עם חברים, והיא מציעה אתרי נופש רבים שיעניקו לכם שירות ברמה גבוהה במיוחד. בחרו את אתר הנופש שיתאים לתקציב שלכם, למטרה שלכם מהחופשה, וגם את המלון השוכן בסמוך לאטרקציות ולאתרים שתרצו לבקר בהם.

בריכה

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו