טיול בצפון – איך תתכננו את האטרקציות שאתם רוצים לעשות

תכנון טיול בצפון צריך להיות ממוקד על מנת למצות את כל הזמן ולשלב בתוכו לפחות אטרקציה אחת שתשדרג אותו בין אם אתם יוצאים כמשפחה או בין אם כזוג או עם מספר חברים.

המאמר יפרט כיצד לתכנן את האטרקציות שרוצים לעשות ולשלב בטיול.

 

למה לטייל בצפון הארץ?

הצפון הוא אזור אידיאלי לטיולים בכל עונות השנה. בחורף הוא מתאים לספורט מושלג, לליקוט פטריות ביער, לביקור בנחלים שוצפים או למקומות סגורים ומחוממים. בקיץ אנשים רבים מעדיפים לעשות מסלולי הליכה בשמורות טבע ולצד נחלים, קייקים, אבובים, רחצה במעיינות, פעילויות סנפלינג וכד'. באביב ובסתיו הצפון אידיאלי לטיולי פריחה, שאיפת אוויר צח ונופים קסומים. כל משפחה, קבוצה או זוגות ימצאו ענין ויוכלו לטייל ולשלב אטרקציות ייחודיות רק לאזור זה במיוחד בשבתות, בחגים ובחופשות.

 

כיצד לתכנן טיול בצפון?

את הטיול שלכם תכננו בצורה מאורגנת על מנת למצות את האזורים השונים כמו: רמת הגולן, אצבע הגליל, הגליל המערבי, העמקים ועוד. שלבו אטרקציות בצפון  לאורך הטיול בהתאם למסלול ובהתאם לשעות הפתיחה ומזג האוויר. למשל, אחת האטרקציות המובילות בצפון היא טיול ג'יפים מאתגר הכולל נקודות תצפית מרהיבות, התנסות נהיגה בשטח ומקומות שלא ניתן להגיע אליהם עם המכונית הפרטית. אטרקציה נוספת היא טיול אופניים כמו עמק המעיינות בו ניתן לשלב רחצה באחד מהמעיינות ופיקניק בטבע. אם אתם נוסעים לרמת הגולן תמצאו את עמק החולה במיוחד בעונת הנדידה כאטרקציה נהדרת במסלול הליכה או נהיגה באיזי ריידר. ניתן להשיג כרטיסים המשלבים גם שייט בקייקים באזור ולסיים את היום בארוחת דגים טעימה ומזינה.

 

רכיבה על סוסים בצפון

הצפון אף נחשב למקום אידאלי של רכיבה על סוסים בטבע במסלולים מסודרים לצד נוף מקסים ביער, בהרים או בשדות. הרכיבה תאפשר לכם להגיע למקומות שאליהם לא תגיעו בהליכה או ברכב ותספק לכם חוויה אתגרית וייחודית. למשל, רכיבה בעמק יזרעאל יכולה להתאים לטיול רומנטי, להתנסות של ילדים על סוסים או על עגלה הרתומה לסוסים אם מחפשים משהו רגוע יותר.

 

פעילות בצפון במקום סגור

כאשר מדובר על עונת החורף בצפון ישנן אטרקציות רבות בתוך מקומות סגורים שיעניקו לכם מחסה מהגשם. תמצאו שפע של משחקיות או קירות טיפוס לילדים ולמבוגרים שרוצים להיות הנינג'ה הישראלי, החלקה על הקרח, פינוקי ספא הכוללים טיפולים, ג'קוזי וסאונה, חדרי בריחה, פארק טרמפולינות, מוזיאונים המשלבים פעילויות לילדים ועוד.

 

פעילויות קטיף ובעלי חיים

בצפון ניתן לתכנן את הטיול עם פעילות קטיף בעונת הדובדבנים, תות שדה , פירות הדר או תוצרת חקלאית אחרת. בנוסף, פינות ליטוף למיניהן והחי פארק המפורסם יאפשרו לילדים שלכם להכיר, להאכיל וללטף בעלי חיים שונים. לסיכום, הצפון הוא המקום הטוב ביותר לבילוי בכל עונה ובכל הרכב.

 

חיות

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו