מתכננים חופשה בכינרת? הנה האופציות המומלצות ביותר!

אין ישראלי אחד שלא מת על הכינרת. האגם הלאומי הוא אחד המקומות הכי פופולריים ואהובים בישראל, ומצב המפלס שלו מכתיב את מפלס מצב הרוח הלאומי. אין עוד מדינה בעולם שבה מדווחים באופן דרמטי על מפלס של אגם בסוף כל מהדורת חדשות. בקיץ, הכינרת היא אחד מיעדי החופשה המבוקשים ביותר, והאמת שדי ברור למה.

מי לא רוצה להיות על שפת אגם גדול ויפה כשכל כך חם בחוץ? אם גם אתם מתכננים חופשה לאזור הכינרת, אבל לא ברור לכם איפה אתם ישנים, הגעתם למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם רשימה קצרה של אופציות לינה שמתאימות לנופש באזור הכינרת. מוכנים? בואו נתחיל!

 

האפשרות הראשונה – בתי מלון

סביב הכינרת יש כמה מלונות, ברמות שונות וכמובן במחירים שונים. הדיל של בית מלון מוכר לכולם. אתם מקבלים חדר מפנק עם נוף לים, קרובים מאוד לחוף, ומגיעים בראש שקט בלי לדאוג לשום דבר. הבעיה היא שמלונות לא מתאימים לכולם. קודם כל מדובר על אופציה די יקרה. הבעיה השנייה קשורה בעיקר למשפחות עם ילדים.

מלונות הם מקומות לא ממש גמישים, ולילדים שצריכים הרבה מרחב להשתולל ולהוציא אנרגיות אין הרבה תעסוקה בתוך המלון. חוץ מזה, יש אמנם חדר אוכל במלון, אבל שעות הארוחות קבועות ולא גמישות, כך שאתם חייבים לתכנן את לוח הזמנים של החופשה שלכם בהתאם למלון.

בתי מלון

האפשרות השנייה – צימרים

צימרים הם אופציה מצוינת למי שלא רוצה להתפשר על פינוק וחווית נופש מצד אחד, אך חשוב לו לשמור על גמישות מירבית ולהיות עצמאי מצד שני. אם בא לכם לנפוש באזור הכינרת, אז אין צל של ספק שאתם צריכים לחפש צימרים ברמות. במושב רמות תוכלו למצוא שלל צימרים ברמות שונות, ובטוח יהיה משהו שמתאים לכם.

חופשה בצימר תאפשר לכם להתפנק ברמה הכי גבוהה שיש, בלי להיות לחוצים להגיע בשעה מסוימת לחדר האוכל. יתרון נוסף של צימרים הוא חופשה במושב אמיתי, מה שמכניס אתכם לשקט ולרוגע, ולחיים בקצב אחר.

 

מושב רמות

אם אתם לא מכירים את מושב רמות, נספר לכם שהוא מושב שהוקם בשנת 1969 ושייך למועצה האזורית גולן. המושב נמצא על רמה קטנה, נמוכה יותר מרמת הגולן ממזרח לכינרת, ומכאן הגיע השם. רמות נחשב לאחד ממוקדי התיירון בצפון הארץ, בעיקר בגלל המיקום הנהדר שלו. נופש ברמות יאפשר לכם ליהנות מנוף מטריף, אווירה כפרית שלווה ורגועה, וקרבה לשלל מוקדי תיירות ואטרקציות. המושב גם קרוב מאוד למסלולי טיול אהובים ופופולריים.

 

סיכום

אין שום ספק שנופש באזור הכינרת הוא בחירה מצוינת, וברור לנו שכמה ימים ליד האגם הנפלא הזה יעשו לכם רק טוב. עכשיו, כל מה שנשאר לכם לבחור הוא מה יותר מתאים לכם: האם לבחור בבית מלון, או ללכת על צימרים במושב פסטורלי.

מתכננים חופשה בכנרת

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו