איזו עגלה מומלצת לטיול ארוך במסלול קל?

עגלה היא בין הפריטים החשובים לצורך גידול הילד שלכם.

היא עוזרת לכם ומקלה על הנשיאה שלו, שומרת עליו מנפילות וזעזועים, ונותנת להורים חופש פעולה לעשות סידורים ופעולות אחרות תוך כדי.

חשוב לקנות את העגלה שתתאים לכם, לפי אופי השימוש שלכם בה ולפי עיקר הפעילות שלכם עם הילד.

הורה שמסתובב בעיקר בערים בתוך קניונים יצטרך עגלה שונה מהורה שעושה טיולים במדרכות או בטיילת על החוף.

 

למה כדאי לצאת עם הילד שלכם לטיול?

חשיבות היציאה עם הילדים החוצה היא גדולה, ועוזרת להפיג שלחץ, לשחרר מתחים, ולנשום אוויר נקי ונעים. בחוץ הילדים מרגישים הרבה יותר טבעי, ואפילו לתינוקות קטנים היציאה החוצה תעשה טוב ותרענן אותם במהלך היום. כמובן שחשוב להתארגן בהתאם ולצאת עם הציוד הנכון כמו עגלה שמתאימה לטיול בחוץ, שמיכה שתחמם את התינוק וכמובן מים. בנוסף חשוב להתארגן על טיולון מומלץ שישלים את החוויה.

 

מתי כדאי לצאת ואיך להתכונן לטיול עם התינוק?

חשוב לתכנן את הטיול גם אם הוא קצר, ולהרגיל את התינוק בהדרגה למזג האוויר שבחוץ. בדקו את התחזית ונסו לתאם את הטיול בהתאם לעונה. בקיץ ובימים חמים נסו לצאת בשעות הצהריים המוקדמות או בשעות הערב קצת לפני שמחשיך, שכן בשעות האלה עוד לא חם במיוחד. טיול ביום חם יקשה עליכם ועל התינוק ויהרוס את החוויה.

 

מה כדאי שיהיה בעגלת טיולון לטיול?

חשוב לקחת כמובן מים וקצת אוכל לתינוק שלכם וגם בשבילכם, בוודאי בטיול ארוך של מעל שעה, אך גם בטיולים קצרים יותר שעלולים להתארך. חשוב לקחת ביגוד מתאים – שמיכה בימים קרים, ולבוש קצר בימים חמים. דאגו להרגיש את התינוק שלכם ולהתאים את הביגוד שלו למזג האוויר במהלך הטיול. נסו להימנע מלקחת או להשתמש בחפצים שיסיחו את דעתכם מההנאה בחוץ עם ילדכם כמו טלפון או אוזניות, ולחוות אתו ביחד את הטבע.

 

מה חשוב לשים לב בקניית עגלה לצורך טיול ארוך?

כמובן שהעגלה היא הפריט הכי חשוב שיוצאים לטייל, ובקניה שלה צריך לשים לב לדברים החשובים. יש להסתכל על מערכת הגלגלים ולראות ממה הם עשויים, וכמובן גם לנסות ללכת איתה קצת בעצמכם בתנאי דרך דומים לבחוץ, הרבה עגלות נוסעות טוב על ריצוף החנות אך על אספלט או מדרכות הם יוצרות זעזועים וקפיצות שעלולות להזיק לתינוק. אז אל תתביישו ונסו לעשות סיבוב ניסיון בחוץ בתנאים דומים.

 

לסיכום – איזה עגלה מומלצת לטיולים

טיול בחוץ עם התינוק שלכם הוא חוויה שמועילה לכם וכמובן גם לתינוק. לצאת לשמש, לנשום אוויר צח, לראות נופים ירוקים או ים זה משחרר ובריא לתינוק ולכם. חפשו עגלה שיש עליה המלצות בנסיעה בטיולים בחוץ, ובדקו גם בעצמכם את חווית הנסיעה והדחיפה שלה. אל תתפשרו ומצאו את העגלה הטובה ביותר בשביל התינוק שלכם.

טיול בים

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו