הכל כלול: הכירו את חבילות הטיסה של איזיגו!

רוצים ליהנות מחופשה חלומית בחו"ל ומעדיפים להשאיר את התכנונים למישהו אחר, בעוד שלכם ישאר רק לארוז מזוודה ולהחליט האם לשבת ליד חלון או מעבר? חבילות הטיסה של איזיגו הן התשובה! מה כלול בחבילה ולמה היא כל כך משתלמת? כל התשובות ממש כאן. טיסה נעימה!

 

חבילת טיסה – הכל כלול והראש שקט

אין על ישראלים – שומעים שמישהו מתכנן לרכוש חבילת טיסה לחו"ל ומיד קופצים שאפשר להרכיב לבד נופש במחיר זול יותר. ובכן – יש חבילות טיסה בטווח מחירים מטורף, כך שאפשר למצוא חבילות יוקרתיות לצד חבילות זולות במיוחד ובשורה התחתונה להסכים על לא להסכים, אבל דבר אחד בטוח – חבילת טיסה דואגת לכם משלב הכרטוס ועד החזרה לארץ, ככה שלא משנה מה קורה בדרך, יש לכם למי לפנות ואם תשאלו אותנו – לראש שקט אין תג מחיר.

חבילת טיסה – הכל כלול והראש שקט

חבילות הטיסה של איזיגו

חברת התיירות איזיגו מציעה מכלול שלם של שירותים שנועדו להקל עליכם את חווית הטיסה והנופש בחו"ל ובין שירותים אלה תמצאו מגוון מטורף של חבילות טיסה לחו"ל, כך שתוכלו לבחור את החבילה שמתאימה בדיוק עבורכם, בלי להתפשר על דבר.

מה בנמצא? חבילות אורבניות לצד חבילות ליעדים אקזוטיים, חבילות יוקרתיות וגם חבילות למטיילים בתקציב נמוך, חבילות שכוללות טיסה ומלון לעומת חבילות שכוללות גם כבודה, העברות וארוחות מסביב לשעון ועוד ועוד. רוצים לשמוע עוד על חבילות הטיסה של איזיגו? לחצו כאן!

חבילות הטיסה של איזיגו

איזו חבילה הכי מתאימה לי?

שאלת השאלות והתשובה טמונה בכם – מהו סגנון החופשה המועדף עליכם? באיזו עונה בשנה אתם טסים ומי יצטרפו אליכם? התשובות לשאלות אלה יסייעו לכם להחליט איזו חבילת טיסה הכי תשרת אתכם.

  • חבילת הכל כלול

בחירה מנצחת עבור מי שלא רוצים לדאוג לכלום – החלום בהתהוות, במיוחד אם אתם טסים עם ילדים קטנים או לרגל ירח דבש.
מה בחבילה? טיסות, העברות, כבודה, ארוחות ושאר הפתעות.

  • חבילת טוס וסע

אם אתם לא חוששים לנהוג במדינה זרה ואוהבים את החופש לבחור להיכן תגיעו ומתי – זו החבילה שתפורה עליכם. לצד טיסה בתנאים נוחים היא כוללת גם רכב שכור שיחסוך לכם את התלות בתחבורה ציבורית.

  • חבילה בהתאמה אישית

חבילה שמתאימה למי שרוצה לבחור בעצמו את מרכיבי החבילה (רמת אירוח, בסיס הארוחות, הטיסה וכיו"ב) וכך לקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף ששילם. בחבילה מסוג זה, לרוב בוחרים נופש על בסיס חצי פנסיון בלוקיישן אטרקטיבי.

לסיכומו של דבר, חבילת טיסה תאפשר לכם ליהנות מהיעד שתמיד חלמתם לטוס אליו, בתנאים שלכם. למרבה השמחה, באיזיגו תמצאו סוגים רבים של חבילות לבחור מהן, כך שלא תצטרכו להתפשר על דבר ואם תשאלו אותנו, זה המתכון המנצח לחופשה בלתי נשכחת. אז מה אתם אומרים, מוכנים לארוז מזוודה?

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו