טיול באבו דאבי – האם עדיף לבד או מאורגן

ב- 15 לספטמבר היינו עדים לחתימת הסכם השלום של ישראל עם איחוד האמירויות, ומעבר להצלחה הדיפלומטית המובהקת, רבים כבר אורזים תיקים ונלחמים על ההזדמנות הראשונה לטוס ולבקר בערים היפות שיש לאיחוד להציע.

אם גם בכם בוער החשק לבקר במדינה, ריכזנו לכם כל מה שצריך לדעת לבחירת מתווה לטיול באבו דאבי.

על פי ההערכות, כ- 50 אלף ישראלים יבקרו את דובאי בדצמבר, ואלו כבר מוכנים לקליטת הישראלים בזרועות פתוחות. מספרים דומים ניתן לראות כמו כן באבו אבי. הטיול לאזורים אלו עלול להיות מאתגר, משום שלישראלים עדיין חסר הידע המירבי בכל הנוגע להתנהלות במקומות אלו. עם זאת אנו צופים כי במהרה יהפוך האיחוד למוקד תיירות רחב ואהוד על כולנו. אז כיצד מומלץ לבקר לראשונה באבו דאבי, ולמה להיערך? הנה מספר נקודות לעבור עליהן לפני שאתם סוגרים את הטיסה הבאה שלכם.

 

טיול מאורגן ויתרונותיו

מקצועי ועשיר

אחת הנפלאות של טיול מאורגן הוא כי מהרגע שעליתם על הטיסה, אין לכם דאגות, ולמדריך שאיתכם יש את כל הידע הדרוש על מנת להוביל אתכם לטיול שלא תשכחו. היתרון של טיול לאבו דאבי מאורגן באבו דאבי נשען ללא ספק על המידע הרב אשר תוכלו לצבור בעזרת הדרכה מקצועית, וזאת לאור העובדה שטרם הכרנו את אבו דאבי וכמו כן את מנהגיה ודרכה.

 

תקציב מנוהל מראש

כאשר בוחרים טיול מאורגן, ניתן להתחשב בתקציב האישי ולהתאים את הטיול לצרכים שלכם. נקודה זו חשובה למי שמרגיש שחסרה לו קצת שליטה על הארנק, במיוחד לאור השנה האחרונה.

 

הזדמנות להכיר אנשים

אין מה לעשות, ההזדמנויות שלנו להכיר אנשים בשנה החולפת הצטמצמו לבלי היכר, טיול מאורגן זוהי הזדמנות מצוינת להכיר אנשים חדשים.

 

חופשי זה לגמרי לבד – טיול עצמאי באבו דאבי

גמישות

טיול עצמאי הוא גמיש, בו ניתן להנות ולהקשיב לכל גחמה העולה על רוחכם. טיול עצמאי יתאים מאד למי שמעוניין בספונטניות וקלילות בכל הנוגע לאטרקציות ותכנונים שלו. חשוב עם זאת לזכור כי מדובר בתקופה עמוסה בקשיים ויש להיערך בהתאם.

 

עלויות

בטיול עצמאי ניתן לנהל עלויות ולהתפשר במקומות הנוחים לכם. אם ברצונכם להשקיע יותר על נושא אחד ולגרוע מהאחר, ניתנת לכם האפשרות לשחק עם התקציב בהתאם להחלטתכם הפרטית.

 

תאריכי טיסה

בטיול עצמאי ניתן לבחור את זמן הטיסה בהתאם ליכולתכם וזמני העבודה שלכם, ודבר זה יכול להקל רבות על אנשים עם תאריכים ספציפיים פנויים.

טיול הוא דבר מרגש, אשר מבטיח לנו נחת ובו זמנית הרפתקאות רבות. את הגעגוע שלנו לחו"ל טיפחנו לאורך השנה, ויעד חדש כמו אבו דאבי הוא קרן אור המעוררת בנו סקרנות ורצון לחקור. אז למה אתם מחכים? תארזו תיקים ותכינו דרכונים, אבו דאבי מצפה לכם!

 

מקום תיירותי

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו