יאסו 3 אטרקציות מהנות במיקונוס

הריח מהטברנות משכר את החושים, מימיו הכחולים של הים האגאי פוגשים בתים לבנים ויוצרים את כל מה שאנחנו כמהים אליו – כאשר אנחנו חושבים על חופשה מפנקת ביוון.

לא רבים המקומות שיכולים לספק כל כך הרבה ולכולם, מהיסטוריה ושלל אתרי מורשת ועד חופים קסומים דרך אוכל מעולה ואווירה מושלמת – הכל קורה במיקונוס, ובשביל שלא תתבלבלו מההיצע – הנה 3 אטרקציות שאסור לכם לפספס במיקונוס.

 

מה עושים קודם

מבין שלל האיים היפים של יוון, נדמה שלמיקונוס יש מקום של כבוד ולא בכדי. מיקונוס הוא אי שמציע כל כך הרבה יחסית לגודלו, ישנו היצע גדול ומרשים של דברים לעשות והמגוון הקיים של אטרקציות במיקונוס לא יבייש אף עיר תיירותית בעולם.

האי מיקונוס יתאים לכם בין אם אתם חבר'ה צעירים שמחפשים מסיבות על החוף, ובין אם אתם משפחה עם ילדים קטנים, האי מתאים גם לחובבי הקולינריה היוונית ולאוהבי היסטוריה ומוזיאונים – בקיצור, מיקונוס מתאים לכולם.

 

באנו בשביל החופים

אנחנו הישראלים אוהבים חופים חוליים עם מי ים צלולים בצבע טורקיז, זה פשוט עושה לנו את זה ואפשר להבין למה, מיקונוס אם כן היא גן עדן בז'אנר ועמוסה בחופים משגעים שנראים פשוט מעולה לאינסטגרם, אבל אפילו יפים יותר במציאות.

קשה לבחור חוף אחד אשר מומלץ יותר מהשאר, כולם יפים וכולם מזמינים, אך אם בכל זאת נשרת את המטרה שלשמה התכנסנו נוכל להמליץ על שני חופים קסומים במיוחד:

  • חוף אורנוס – במרחק של כ-4 ק"מ דרומית למיקונוס סיטי שוכן לו חוף אורנוס היפהפה, החוף שוכן במקום בו המון מפרצים קטנים שמייחדים את הנוף והחוף. בנוסף תוכלו בין היתר למצוא המון מסעדות מעולות, מלונות ו-וילות להשכרה.
  • חוף פרדייז – חוף נוסף אשר ממוקדם בחלקו הדרומי של האי, כשמו כן הוא – פרדייז.

החוף החולי, מתאים בעיקר לצעירים אך לא רק, תוכלו למצוא בו בארים רבים ומסעדות, מקומות לינה הקרובים לחוף ובעיקר מסיבות חוף בווליום גבוה אשר מתקיימות בעיקר בעונה.

 

גברת פה זה לא ונציה

בחלקו המערבי של האי מיקונוס ישנה שכונה הנקראת ונציה הקטנה, זהו אזור ציורי ויפה במיוחד אשר מאופיין בבניינים הצבעוניים השוכנים על קו המים ומהווים נוף מושלם, אשר מזכיר את ונציה – ומכאן כמובן השם.

זהו המקום להגיע בשעות בין הערביים, להזמין קוקטייל מרענן וארוחת דגים טריים, ולהסתכל על השקיעה הכתומה על רקע הנוף הקסום.

 

קצת תרבות

בין המוזיאונים הרבים יחסית הפזורים באי, ניתן למצוא שני מוזיאונים מעניינים במיוחד.

אחד מהם הוא המוזיאון הארכיאולוגי, אם חשקה נפשכם לראות כדים ואגרטלים מהעת העתיקה, אשר שמורים בקפידה ומוצגים לראווה – זהו המקום.

המוזיאון השני הוא המוזיאון הימי, לחובבי הז'אנר כאן תוכלו לראות סירות ישנות ואביזרי ספנות שונים מתקופות שונות.

 

לסיכום – מיקונוס הוא יעד מושלם

לא סתם מיקונוס הפך ליעד כה פופולרי מבין איי יוון, יש לקחת בחשבון שבעונות השיא בקיץ – מיקונוס הוא יעד עמוס ותיירותי במיוחד.

אך בכל מקרה ובלי קשר לזמן ההגעה אליו – מיקונוס הוא יעד מושלם לחופשה לכל אחד ואחת.

חוף ים

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו