כמה זמן לפני טיסה צריך לעשות בדיקת קורונה

ההנחיות בכל הנוגע לטיסה בתקופת הקורונה משתנות מידי כמה ימים.

זו הסיבה שחשוב להתעדכן לפני כל טיסה ולבדוק את כל הפרטים הנכונים לגבי ביצוע בדיקות קורונה.

במדריך הנוכחי אנו נתמקד בשאלה המתבקשת והנפוצה ביותר: "כמה זמן לפני הטיסה צריך לעשות בדיקת קורונה?".

רוצים לדעת מה התשובה? קראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע בנושא.

 

רקע אודות בדיקות קורונה לפני טיסה

אפשר לטוס אל מדינה שאינה נמצאת ברשימה האדומה (וכמובן בתנאי שאותה מדינה פתוחה ומוכנה לקבל תיירים מישראל). כך שרגע לפני שאתם מבררים על בדיקות קורונה, חשוב מאוד שתבדקו שהמדינה שאליה אתם מתכננים לטוס, אכן תוכל לקבל אתכם. ראוי לציין כי כל אדם באשר הוא, בין אם יש לו תו ירוק ובין אם לאו, מחויב לבצע את בדיקת הקורונה במצבים הבאים:

  1. לפני הטיסה לחו"ל
  2. לפני חזרתו לארץ
  3. במועד הנחיתה (בנתב"ג) בארץ
  4. לאחר 3 ימים של בידוד (עבור מי שיש בידיו תו ירוק) או לאחר היום ה-7 של הבידוד (עבור מי שאין בידיו תו ירוק)

 

כמה זמן לפני טיסה צריך לעשות בדיקת קורונה?

כידוע, כל נוסע מחויב לבצע כמה בדיקות קורונה כפי שנכתב לעיל. כאשר השאלה המתבקשת שרבים תוהים לגביה נוגעת דווקא לבדיקת הקורונה שמתבצעת לפני היציאה מהארץ. יש מי שטועים ומבצעים אותה במועד לא נכון. כך שהם מגלים בסופו של דבר, שתוצאת הבדיקה אינה תקפה. כדי שתוצאת בדיקת ה-PCR  שלכם תהיה תקפה, אתם צריכים לבצע את הבדיקה כ-72 שעות לפני שעת הטיסה שנקבעה לכם.

 

אם שכחתם לבצע בדיקה כמה שעות לפני הטיסה – יש לכך פתרון

שכחתם לבצע את הבדיקה כ-72 שעות לפני הטיסה או שמסיבה כלשהי לא התאפשר לכם לבצע את הבדיקה בזמן? אל דאגה. ישנם מתחמים שמאפשרים לבצע בהם בדיקות ולקבל תשובות תוך כ-12 שעות, 14 שעות ולעיתים אפילו תוך 4 שעות. כך שאתם לא צריכים לזרוק את כרטיס הטיסה שלכם לפח, יש לכם עדיין הזדמנות להשיג את תוצאת הבדיקה.

 

העלויות של בדיקות קורונה ואיפה ניתן לבצע אותן?

עלויות של בדיקת קורונה ברגע האחרון שמותאמות עבור הנוסעים לחו"ל נעות בין 90 ₪ ל-149 ₪. את הבדיקות הללו תוכלו לבצע ברחבי תל אביב, בקרבת שדה התעופה, בשדה התעופה עצמו ובמקומות נוספים. אתם יכולים לבחור את המקום המתאים לכם ביותר. שימו לב! חשוב שתדעו שלעיתים יש צורך לתאם תור מראש.

 

לסיכום

יש לבצע את בדיקת הקורונה כ-72 שעות לפני הטיסה במתחמי בדיקות המיועדים לכך (בדיקות PCR). מי שפספס את הבדיקה במועד זה, יכול (בטווח של 72 השעות) לבצע בדיקה ולקבל תוצאה מהירה תוך מינימום 4 שעות. שימו לב שאתם מבצעים את הבדיקה בזמן כדי שתוכלו לעלות למטוס. נסיעה מהנה!

בדיקה מהירה

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו