לטוס לחו"ל ולדאוג לצרכי הבית מרחוק – המדריך המקוצר

הטיסות לחו"ל הפכו לאחר מהפכת השמיים הפתוחים לזמינים לכל כיס בישראל. כתוצאה מכך, ישראלים רבים החלו מבלים שבועות ארוכים בכל שנה מחוץ לגבולות ישראל. לצד ההנאה, ביציאה מהמדינה יש גם אתגר לא פשוט, כיצד שומרים על הבית הפרטי, וכיצד דואגים לנכסים אחרים עליהם אתם אחראים. במאמר זה נפרט על מספר צעדים שיש לנקוט כדי לשמור על הבית מרחוק.

 

יש מספר צעדים הקשורים לאבטחת הבית

אחת הדאגות העיקריות של ישראלים המבלים בחו"ל, היא שגנב יכנס אל ביתם ויעשה בו כשלו. הציוד אותו אנו שומרים בבית הוא יקר ערך, ולעיתים ערכו הוא לא רק כספי אלא גם רגשי. כדי לדאוג לבית גם מחו"ל, חשוב להתכונן לכך מראש, ולנקוט צעדים שיובילו להרתעה של גנבים פוטנציאליים. הצעד הראשון שיש לנקוט הוא תיאום עם השכנים. לעיתים גנבים מדביקים מגנטים על דלתות הבתים, בודקים אם המגנטים נותרו במקומם וכך בודקים האם הדייר נמצא או עזב. בקשו מהשכנים להזיז כל מגנט אשר מודבק על דלת ביתכם, ולהשקות עציצים שיוכלו להעיד על בית אשר יושביו לא נמצאים גם. אם אתם יוצרים לזמן מוגבל, ניתן להחליט להשאיר רדיו פועל, כך שישמעו קולות בבית. בנוסף, אסור להמעיט בערכם של סורגים ודלתות רב בריח חזקות וקשות לפריצה.

 

טיפול בתקלות תשתית מרחוק

למרות שהדאגה העיקרית של רוב הישראלים היא מפני פריצה, למעשה יכולות להיות תקלות תשתית רבות הדורשות מענה, ואשר הנזק שיגרם מאי טיפול בהם מבחינה כלכלית עשוי להיות אדיר. נושא זה חשוב במיוחד אם יש ברשותכם דירות אותם אתם משכירים לדיירים, ולכן על אחריותכם לטפל במהירות בכל תקלה. דאגה לצרכי הבית מרחוק, וטיפול מהיר בכל צרכי התשתית שלו דורשים עבודה עם מספר בעלי מקצוע עליהם אתם סומכים במאת האחוזים. האמון שלכם חשוב מאחר ויתכן מצב בו תאלצו לבקש מהשכנים למסור מפתח לבעל המקצוע ולתת לו לעבוד בלי נוכחותכם בנכס כלל. חשוב מאוד לצבור ולשמור פרטים של מספר גדול של בעלי מקצוע. נסו גם לחשוב מהם תקלות התשתית הנפוצות יחסית באזורכם,  אינסטלטור בירושלים למשל, או זגג בשדרות יהיו בעלי מקצוע חשובים במיוחד.

 

אם אתם מעוניינים לגבש רשימה של בעלי מקצוע, חפשו אותם בשיפוצים פלוס

לעיתים, גם אם התקבלה החלטה לטוס לחו"ל, קשה מאוד לגבש רשימת בעלי מקצוע עליהם ניתן לסמוך. במקרים כאלו, חשוב מאוד לזכור להיכנס את האתר שיפוצים פלוס. מדובר באתר מציאת בעלי המקצוע המוביל בישראל. הייחוד שלו הוא בכך שבעלי המקצוע בו עומדים בסטנדרטים מחמירים במיוחד. כלל הלקוחות מדרגים כל בעל מקצוע, ומאפשרים לאתר לסנן נותני שירות לא טובים, ולהעלות את הפרסום לאיכותיים במיוחד. בחירה של נותן שירות באתר מבטיחה לכם שירות מעולה, שיאפשר לכם להמשיך בחופשה בראש שקט.

בית מאובטח

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו