למה חשוב לבדוק את מזג האוויר לפני טיסה לפולין?

כל עיר תיירות בפולין מומלצת לביקור במועד אחר של השנה לפי מזג האוויר המשתנה.

מכיוון שאינכם מתכננים חופשה בה תהפכו לגלידי קרח מרוב קיפאון, או תמסו כארטיקים משמש קופחת, רצוי פשוט לברר את מזג האוויר בעיר הפולנית בה אתם עתידים לנפוש.

זה ייתן לכם אינדיקציה איך להתלבש, באיזה ציוד להצטייד, ואיך לתכנן את מסלול הנופש שלכם.

קראו על החשיבות שבידיעת מזג האוויר בפולין, ועל עונות השנה המומלצות לביקור.

 

הסיבות בשלהן מומלץ לכם לברר את מזג האוויר הפולני לפני שאתם עולים על המטוס

עונות השנה השונות לא ניחנו במזג אוויר מוחלט, לפניכם מדריך להסבר על מזג האוויר של כל עונה, כאשר בגדול, אין כללים אחידים, וכל יום עלול לתפוס אתכם מטר זועף. עדיף שתהיו מוכנים לכל תרחיש מראש.

 

אביב בפולין

האביב הפולני הינו הפכפך במזגו, ייתכנו ימים במרץ קרים ממש, כאשר מאי נחשב לחודש הנעים ביותר במהלך השנה. גשם הינו תופעה שבשגרה בפולין, כך שחשוב שתצטיידו במטריה.

אם אתם מתעתדים לטוס בעונת האביב, קחו בחשבון שהוא לא דומה לאביב הארצישראלי.

 

קיץ בפולין

בגדול, ביגוד קליל בהחלט יהלום את אוויר הקיץ הפולני, אולם לעיתים הלילות עשויים להיות קרירים במקצת. כמות גבוהה של גשם, גם היא לא תהיה תופעה נדירה. טסים לקרקוב בקיץ? בדקו את מזג האוויר בקרקוב, לפני שאתם ממהרים לתפוס את זנבו של המטוס שלכם.

 

סתיו בפולין

הסתיו הפולני הינו קר למדי. עד 15 מעלות צלזיוס ביום, ובלילה כ-4 מעלות צלזיוס. מקומו של הגשם לא נפקד, ויש אף סיכוי שתצפו בשלג, במידה ואתם מתכננים טיסות לורשה בנובמבר. אולם אל תתלו ציפיות, אף פעם לא ניתן לדעת במדויק את יום בואו של המטר הלבנבן.

 

חורף בפולין

מתכננים חופשת סקי מושלגת? כמובן שהמועד הרצוי הינו עונת החורף, אולם יש לדעת שהחורף בפולין לא נראה מדי שנה אותו דבר. בגדול, מזג האוויר הינו קר מאוד עד קפוא, במיוחד בחודשי ינואר-פברואר. הטמפרטורות נעות אז מעט מעל האפס עד מעט מתחת לאפס.

 

מתכננים חופשה בפולין? העונה המומלצת

מכיוון שביולי-אוגוסט פולין עמוסה לעייפה בתיירים, העלויות אז מתייקרות והאתרים מלאים לעייפה. אי לכך, העונה המומלצת לתכנון טיסה לפולין הינה סוף עונת האביב, או בתחילת הסתיו. אז יש סיכוי שתהנו ממזג אוויר מאוזן, לא קר מדי ולא חם מדי, וכן לא תהפכו לחלק מהמוני תיירים שיגדשו את המקום.

 

מבררים לפני שטסים

כדי שלא תנחלו אכזבה, כאשר תמצאו אתר סקי סגור מפני ריבוי שלגים, או שתיתפסו לגשם סוער ללא הגנה, חשוב שתתעדכנו לפני טיסה לפולין במזג האוויר המדויק. באופן כזה, המזוודה שלכם תהיה ערוכה לכל תרחיש, והטיול שלכם, גם הוא אמור להיות מוצלח יותר.

איש מחכה לטיסה

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו