ארבעה מוקדי תיירות לקניית חליפות

סוף סוף טסים לחו"ל ורוצים על הדרך לרענן את המלתחה? צריכים חליפה מעולה לאירוע מתקרב? בהרבה מקומות בעולם תופרים חליפות נפלאות, אבל היכן נמצאים אותם המקומות שפשוט אי אפשר להתעלם מהם?

חליפת עסקים היא סגנון לבוש חוצה תרבויות. בכול העולם לובשים אותן כך שהסגנונות, החומרים, איכות התפירה והעיצוב משתנים במקצת כשעוברים ממקום למקום. בימינו, אפשר למצוא חליפות טובות כמעט בכל יבשת, מדינה או עיר אליה המגיעים, רק צריך לדעת לחפש.

ובכול זאת, יש מקומות – מילאנו, למשל – שתמיד יעלו בראש כאשר חושבים על תיירות אופנה מחד, אופנת גברים מאידך, וסטייל שהוא פשוט משגע. ואכן, מקומות שכאלו היוו מוקד עלייה לרגל לחובבי אופנה בשנים האחרונות, ולאחריהם מגיע גם הקהל הרחב, הופך את מוקדי אופנה שכאלו לאגדה חיה. מצאנו עבורכם כמה מוקדי תיירות אופנה מעניינים ומגניבים.

 

ישראל

לפני שטסים רחוק כדאי להסתכל על ההיצע במגרש הביתי. בשנים האחרונות, ובעיקר באזור המרכז, התפתחה תרבות של תפירת חליפות ועיצוב סטייל גברי לאירועים, שמחות וחתונות. חנויות כמו דיפלומט, למדו את רזי מקצוע התפירה דרך שושלות של תופרים, שהגיעו היישר מהמקור ועוסקים במקצוע כבר שנים רבות. התופרים הישראלים מאופיינים בסטייל ספורטיבי, משוחרר, קליל וחצוף – שמתאים כמובן לאוויר הים והשכונה שאנחנו כל כך אוהבים בישראל.

 

איטליה

את הלוקיישן הזה אפשר כבר להחשיב קלישאה. איטליה נחשבת בראשנו כבירת האופנה והסטייל של העולם, כשמילאנו – עיר האופנה המרכזית – אכן מושכת אליה רבים מבעלי המלאכה, מעצבי הקוטור הנחשבים, והדמויות פעילות אחרות העולם האופנה. בתחום החליפות, העיר והמדינה שופעות בחייטים ובקבוצות שישמחו לתפור עבורכם חליפה מושלמת. הסגנון האיטלקי הוא אירופאי ולכן קלאסי ומעודן יותר וכמובן מציע יותר בד ועובי, כדי להתגבר על הקור. הייחוד של האיטלקים יהיה רגישות חמורה לפרטים ואיכות תפירה מהטובות שבעולם.

 

תאילנד

תאילנד תמיד הייתה הבירה של עולם התיירות במזרח-אסיה, ומהווה מאז צינור של תרבות שמגיעה מאירופה ומשתקעת במדינות האזור כגון לאוס, קמבודיה, פיליפינים ולבסוף גם הודו. אופנת החליפות הגיע גם היא לאזור באותה הדרך, ובתאילנד מובילים בגאווה את שוק החליפות המזרח-אסייתי. בתאילנד אמנם לא תוכלו למצוא משי טהור ואיכותי, כפי שקיים בכול חנות אירופאית, אבל תוכלו למצוא חליפות בעיצוב אישי, מבד סינטטי לרוב, שייתפרו למידתכם האישית ובסגנון המועדף, במחירים שהם נוחים לכול כיס, ואפילו – במחירים האלה – תוכלו אולי לרכוש שתיים.

 

ארצות הברית

ארצות-הברית אמנם לא נחשבת לבירת סטייל או למוזילת מחירים, אבל תרבות החליפות בה ממשיכה לפרוח גם בימינו, ובערים הגדולות של המדינה, ניתן למצוא בקלות כמעט את כל מגוון החליפות שניתן להעלות על הדעת – החל מחליפות מוכנות ליום-יום, דרך תופרים אישיים במחירים שונים ועד אופנת קוטור עילית שמגיעה מהיבשת האירופאית, לרוב. ארה"ב אינה בירת העולם בתחום החליפות, אך היא בוודאי מציעה את מגוון רחב, גדול ומגוון של אפשרויות, כיאה לכלכלה הגדולה בעולם.

 

לבוש אופנתי

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו