ספסלי קק"ל בטיולים – למה לא בבית הספר

כל ישראלי מכיר את ספסלי קק"ל.

אנחנו נתקלים בהם בכל טיול בטבע, בתוך חורשות, לצד מעיינות ונחלים, מדובר בספסלי העץ שרבים מאתנו בוחרים לפתוח עליהם שולחן פיקניק ולשבת לצד המשפחה והחברים.

בתקופה האחרונה, שמענו לא מעט תלמידי בתי ספר שמספרים על כך  שהספסלים שמוכרים לנו מהטיולים הגיעו אל כותלי בית הספר. אנחנו מודים שבהתחלה היינו סקפטים, אבל כשראינו במה

מדובר, נרשמה התלהבות גם מצדנו (ואם לומר את האמת, הזמנו ספסל אחד לחצר הבניין שלנו).

ישנם לא מעט יתרונות ברכישה של ספסלי קק"ל לבית הספר, בשורות הבאות נציין בפניכם כמה מהיתרונות הללו.

 

  1. מאפשרים למידה בקבוצות

אם יש פרט חשוב מאוד בכל הנוגע ללמידה בבית הספר זו למידה בקבוצות. במהלך למידה קבוצתית, מתאפשר לכל תלמיד ללמוד מחברו לספסל הלימודים. בנוסף, בשנים האחרונות ישנה עלייה במודעות בכל הנוגע ללימודי חוץ. כך שמורות שמעוניינות ללמד את התלמידים שלהם בלמידת חוץ תוך לימוד קבוצתי, יכולות להפנות את התלמידים שלהן אל ספסלי קק"ל, שם יתאפשר להם לשבת בנוחות, להניח את המחברת וכלי הכתיבה וליישם את הלמידה בנוחות.

 

  1. בעלי עיצוב ייחודי

כשאתם בוחרים לרכוש ספסלי קקל לבית ספר אתם יכולים ליהנות מעיצוב ייחודי. יש מי שטוענים כי עד לפני כמה שנים, ספסלי קק"ל היו משעממים וחסרי ייחודיות. אנחנו כאן בשביל להפריח את השמועה.
ספסלי קק"ל מעולם לא היו מעוצבים כפי שהם היום. אפשר למצוא ספסלים בעיצובים שונים ובצבעים שונים.

 

  1. עמידים לתנאי מזג האוויר השונים

כשמדובר בהזמנה של ספסלים לבית הספר, אחד הפרמטרים החשובים ביותר שנבדקים הינו העמידות של הספסל לתנאי מזג האוויר השונים. הרי לא מעט מהספסלים נמצאים תחת השמש הקופחת בימי הקיץ, ובימי החורף הם נמצאים תחת כיפת השמיים בימים גשומים.
לכן, חשוב מאוד לבחור בספסלים עמידים שלא ייפגמו עם השנים למרות החשיפה לשמש ולגשם.
ספסלי קק"ל עונים ובגדול על פרמטר הזה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שזו הבחירה הנבונה ביותר לטווח רחוק.

 

  1. מתאימים לבעלי מוגבלויות

סביר להניח שאתם יודעים כי לפי החוק, כל מקום ציבורי צריך להיות מונגש לבעלי מוגבלויות.
בתי הספר נכללים ברשימה זו ובלא מעט מהמקרים הם מקבלים בשעריהם תלמידים בעלי מוגבלויות שונות. לצערנו, ישנם לא מעט ספסלים שפרוסים בבתי הספר השונים שאינם מתאימים לתלמידים אלו.
אם בית הספר שלכם כולל ספסלים כאלו, זה הזמן להתחדש בספסלי קק"ל שמותאמים לבעלי מוגבלויות. הספסלים מתאימים בין היתר לתלמידים שנעזרים באביזרים הבאים:

  • כיסא גלגלים
  • פרוטזה
  • מקל הליכה ועוד

זו הייתה סקירת היתרונות שלנו על ספסלי קק"ל. סביר להניח שהבנתם שאתם צריכים להזמין ספסלי קק"ל לבית הספר שלכם. לכן, אנו ממליצים שתסתכלו על הקטלוג של woodlee  עיצובים. שם תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים שיענו על הצרכים שלכם.

 

ספינת ישיבה

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו