צ'ק ליסט לטיול שטח מאורגן

לוקחים את כל המשפחה לטיול? בין אם אתם מטיילים בארץ ובין אם בחו"ל ישנם דברים שחובה לבדוק וציוד מסוים שאי אפשר בלעדיו. תקופת הקורונה הפכה פעולות רבות לבלתי אפשריות, אבל למרבה המזל טיולי שטח הם באוויר הפתוח ולרוב לא כוללים התקהלויות המוניות. אז מה חשוב במיוחד לוודא לפני היציאה לטיול, ומה אסור לשכוח לקחת? המדריך המלא לפניכם.

 

קודם כל – התעדכנו לגבי הנחיות הקורונה

הדבר חשוב במיוחד כאשר אתם מטיילים בחו"ל. גם אם בארץ בדיוק יצאנו מסגר והתחלואה נמוכה ואפילו התחלנו לחסן יתכן שהמצב שונה מאוד ביעד אליו אתם טסים. קודם כל חשוב לבדוק שהטיסה לא תצריך אתכם בבידוד כשתנחתו וגם לא כשתחזרו (ואם כן – יש לקחת זאת בחשבון ולהיערך בהתאם) וכמובן לבדוק שהאטרקציות שאתם רוצים לעשות פתוחות גם בימי הקורונה.

 

וודאו שלא חסר אף מסמך חשוב

ובראשם של מסמכים חשובים לטיסה לחו"ל נמצאים הדרכון וכרטיסי הטיסה – אך זה לא הכל. מומלץ מאוד להדפיס את פוליסת הביטוח שלכם ושל כל המשפחה ולקחת אותה איתכם (או לפחות לשמור עותק אלקטרוני על הטלפון הנייד) וכן לצלם עותק של הדרכון וכרטיסי הטיסה. בנוסף לכך יש להיערך מבעוד מועד ולדאוג שיש לכם מספיק מזומן זר, ומומלץ לבדוק עלויות מראש ולראות היכן תידרשו לשלם את העמלה הנמוכה ביותר.

 

אל תתפשרו על ציוד שינה איכותי

הסוד לטיולי שטח מוצלחים הוא הציוד שאנחנו לוקחים איתנו. לא משנה אם אתם מעדיפים לישון תחת כיפת השמים או בתוך אוהל, ישנו ציוד שינה בסיסי שחייבים לקחת לכל טיול שטח: מזרון שטח, שק שינה ואוהל.

 

אל תשכחו להביא מצלמה

חשוב מאוד להנות מהרגע בטיול וממש אין צורך לעצור כל שנייה ולצלם, אבל רגעים כאלה הם בדיוק הרגעים שנרצה לתעד ולהיזכר בהם בעתיד. וודאו כי במצלמה שלכם יש מספיק כרטיסי זיכרון, שאתם מצוידים בבטרייה מלאה ומתאם משמל.

 

ציוד לישיבה בחוץ ישפר את הארוחות שלכם פלאים

אחד הרגעים המהנים ביותר בכל טיול שטח הוא כשמסתיים היום, מגיעים לאתר בו ישנים, מרגישים את הבטן מקרקרת ומתחילים להתארגן על ארוחת ערב. יש הבדל גדול בין ארוחות לא מאורגנות וללא ציוד בהן אנחנו יושבים לאכול על הרצפה וצריכים להחזיק את הצלחת בידיים שלנו כל הזמן לבין ארוחות מסודרות עם שולחן וכיסאות בהן אנחנו יכולים להנות באמת. אל תתפשרו על החוויה שלכם ודאגו מראש להצטייד בציוד ישיבה איכותי.

 

ומה עם הילדים?

הכינו תיקים אישיים לילדים שלכם עם אוכל, חטיפים וכמובן מים. מומלץ מאוד להביא לנסיעה אוכל שהילדים שלכם אוהבים, וטיפ למתקדמים: הכינו משחק ופעילויות להעסיק את הילדים בנסיעה או באתר הקמפינג.

 

מחפשים לשכור ציוד? בעידנ'ס ידאגו להכל

עידנ'ס היא חברת השכרת ציוד לאירועים, טיולים ועוד ותסגור לכם את הפינה עם כל ציוד שתצטרכו, כולל כיסאות, שולחנות, מזגן נייד, אוהלים ועוד.

 

פינת ישיבה

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו