טיול מסביב לעולם או גיחה לאירופה? 4 מזוודות מומלצות

איזה כיף שהעולם נפתח ואפשר לחזור ולטייל! בשנה האחרונה חזרו הטיסות לחו"ל ואיתן גם הצורך במזווגות. אולם, יש קושי רב בבחירת מזוודות כשלא יודעים מהי המזוודה המומלצת והמתאימה ליעד. אנחנו פה כדי להמליץ לכם על המזוודות הטובות ביותר לטיולים לגיחה באירופה או לחילופין טיולים ארוכים מסביב לעולם.

 

  1. סט מזוודות

כיום כבר לא משתלם לקנות רק מזוודה אחת, זאת משום שניתן לרכוש סט של מזוודות. סט של מזוודות כולל בתוכו כמה גדלים שונים של מזווגות. כך, בכל טיול ניתן לבחור מחדש בסוג המזוודה שאתם חפצים לקחת איתכם. כיום ישנם המון סוגים של סטים של מזוודות מומלצות.

כמובן שטיול שלושה ימים לא דורש את אותו הגודל של מזוודה כמו טיול של שבועיים. בנוסף, כל סוג של יעד דורש ציוד אחר. כך למשל ביעד קר תצטרכו להביא איתכם כפפות ומעילים שתופסים המון מקום במזוודה בעוד ליד חם תצטרכו חולצות קצרות ובגדי ים שתופסים מעט מאד מקום במזוודה. יהיו יעדים שתרצו לחזור עם חפצים ותשמרו בעבורם מקום במזוודה בעוד שבאחרים אין מה לקנות.

 

  1. תיקון מזוודה ישנה

אם אתם אוהבים את המזוודה הישנה שלכם, אין שום סיבה שתרכשו חדשה. לא הרבה יודעים אך ישנם בעלי מקצוע אשר יודעים לתקן מזוודות ישנות מבלי יותר מדי בעיות. כך תוכלו לשמור על המזוודות הישנות שלכם איתן צברתם זיכרונות רבים ולא תצטרכו לרכוש מזוודות חדשות.

 

  1. מזוודות רכות מול קשיחות

לכל סוג של מזוודה יש יתרונות וחסרונות וכך גם מזוודות רכות קשיחות. מזוודות קשיחות מאפשרות הגנה טובה יותר על חפצי הערך שלכם. כך אם יש לכם המון דברים שבירים, מזוודות קשיחות הן עדיפות. מנגד, מזוודות רכוש מאפשרות אריזה הרבה יותר נוחה של חפצים, ולכן הם יהיו האופציה המועדפת על רבים.

לכן, אין המלצה ספציפית על מזוודה קשיחה או רכה, עליכם לבחור איזו מזוודה אתם רוצים לקחת בהתאם לתחולת המזוודה שלכם. אם אתם לא אנשים שלוקחים דברים עם ערך רך, ככל הנראה עדיף לכם לבחור במזוודה רכה אך אם אתם מחזיקים במזוודה דברים שבירים, אל תקחו סיכון ותרכשו מזוודה קשיחה.

 

  1. מזוודה לילדים

כדי שהילדים גם ירגישו חלק מהטיול, ניתן לרכוש בעבורם מזוודה קטנה שתהיה שלהם. אין זו חייבת להיות מזוודה שתעלה למטוס, אך החוויה של מזוודה אישית יכולה לרגש אותם מאד ולהגדיל את ההתלהבות שלהם מהטיול המשפחתי.

לסיכום, ישנם סוגים רבים של מזוודות כיום. כדי לבחור את המזוודה הטובה ביותר, עליכם להבין מהו סוג הטיול ומהי סוג תכולת המזוודה. הפתרון הפשוט ביותר הוא קניה של סט מזוודות בגדלים שונים שישרת את המטרות השונות שלכם בהתאם ליעד הטיסה וסוג הטיול.

נוסע

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו