7 מלונות בראש פינה שאתם חייבים להכיר

כדי לתפקד נון סטופ, אנחנו צריכים לעצור ולהטעין את עצמנו מידי פעם. אין כמו חופשה במלון צפוני ומרוחק כדי להיטען ולאגור כוחות לחיי היומיום. ראש פינה נמצאת בגליל העליון ליד הר כנען בסמיכות לעיר צפת. ראש פינה היא מקום מרגוע אמיתי למי שרוצה להיות קרוב לאטרקציות צפוניות, עם שקט בסביבת המלון. כאן ריכזנו עבורכם את המלונות הטובים ביותר שאתם חייבים להכיר. אז בואו נתחיל.

 

מלון אחוזת יסמין

המלון שזכה לדירוגים הגבוהים בראש פינה הוא מלון אחוזת היסמין הנמצא בראש רשימת מלונות בראש פינה. המלון הוא מלון בוטיק מפנק ומזמין חופשה רומנטית. הנוף בחצר משכר, עם בריכת ג'קוזי וסאונה יפיפייה אתם תרגישו שחשבו על כל פרט בחופשה שלכם.

 

מלון מצפה הימים

מלון מצפה הימים נותן אווירת בית מפנקת, בעוד שאתם נמצאים רחוק מהבית… בקרבה למלון יש מסעדה אסיאתית מפנקת. קיימות מגוון סוויטות לבחירתכם, אינטרנט חופשי, ספא, בריכה ואולם לכינוסים. המלון קיבל מספר דירוגים גבוה ולכן כדאי שתכירו אותו.

 

מלון חצר שולמית

חצר השולמית הוא מלון קטן יחסית המקפיד על יחס אישי למארחים. המקום שקט ונעיל לחופשה רגועה. הוא מציע לנופשים ארוחות בוקר מפנקות ואם אתם אוהבי נגינה אז גם עם כלי הנגינה שבלובי תוכלו להנות.

 

מלון פינה בלב

מלון פינה בלב הוא מלון מושקע שקיבל גם הוא דירוג גולשים גבוה ולכן כדאי שתסקרו גם אותו. הוא מציע בין היתר, חדרים במפרט גבוה, ג'קוזי, אינטרנט חופשי, ספא, בריכה וסאונה ובואו לא נשכח את המיקום הרגוע שלו.

 

מלון מיקי'ס אירוח

מלון מיקי'ס אירוח מציע מלון ברמת ביניים. הוא קיבל דירוג גבוה ממבקרים. היחס בו הוא שירותי ואדיב והרבה אנשים שביקרו בו, מספרים שהם חוזרים אליו שוב לאחר מכן.

 

אדווה – גבוה מעל כולם

מדובר בצימר המציע אירוח נקי ומסודר. האורחים מרגישים בנוח הכל נקי ומאובזר, גם המחיר הוגן והשירות הוא נהדר. כל אלו הובילו את צימר אדווה לקבל דירוג גולשים גבוה ואם אתם מחפשים צימר נחמד בראש פינה, הנה לכם.

 

אחוזת הגן

מדובר בוילה הכוללת ג'קוזי זוגי, בריכה פרטית וספא בחצר. מחיר הצימר הוא נוח וסביר ולמבקשי הצימרים המפנקים, כדאי שתזכרו את השם הזה.

 

איך לבחור מלון?

החלטתם שאתם מעוניינים לנפוש במלון בראש פינה, אתם רק רוצים לדעת מה כדאי לברר. מעולה. בשביל זה כדאי שתקחו לתשומת ליבכם את הנקודות הבאות, לבירור:

*מפרט החדר

*פנסיון מלא או חלקי

*אינטרנט / חיבור לווי פיי

* ג'קוזי

*בריכה

*מתקנים לילדים

*נוף

*פינת עישון

*מותאם למשפחות

*מתקנים למנגל

*מסך טלוויזיה בחדר

*סאונה

*מזגנים (חשוב!!!!)

* חצר או מרפסת

* שירות צוות המלון

* תה, קפה וחלב

* חניה חינם קרובה.

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו