צימרים לעומת בית מלון: מה הכי מתאים לכם?

נהוג לומר שהנופשים בישראל מתחלקים ל – 2 סוגים. הראשונים הם אלה שהולכים מידי חופשה לבית מלון והאחרים בוחרים לנסוע לצימר. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע למי שטרם בחרו צד. הישארו כאן ותגלו תוך כמה רגעים מהי החופשה המתאימה לכם ביותר – מלון או צימר?

 

הנקודות המנוגדות שיעזרו לכם לבחור

יש הבדל משמעותי בין חופשה בבית מלון לבין חופשה בצימר. מי שנפשו בעבר בשני המקומות הללו, ידעו להגיד גם מתוך שינה שיש כמה נקודות מנוגדות לשניים. בשורות הבאות נרכז בפניכם 3 נקודות לכם להבין תוך רגע קצר מהי החופשה המתאימה עבורכם.

הנקודות המנוגדות שיעזרו לכם לבחור

מסדרון הומה או טרסה שקטה לנוף?

הנקודה המנוגדת הראשונה שבאה לידי ביטוי בין בתי מלון בישראל לבין צימרים בישראל היא רעש לעומת שקט. שכן, בתי מלון בישראל נחשבים להומים. הם מלאים בתיירים מהארץ ומחו"ל, ולעיתים מדובר אף במשפחות שלמות שהגיעו כדי לנפוש עם הילדים. אתם צריכים לשאול את עצמכם בשלב זה האם אתם רוצים לצאת לחופשה בבית מלון עם חדרון קטן שיש מאחורי מסדרון הומה או בצימר שיאפשר לכם לגור בבית פרטי ולצאת ממנו לטרסה רחבת ידיים שמשקיפה לנוף ירוק ושקט.

 

חדר אוכל או ארוחה אינטימית בחצר?

אי אפשר לערוך השוואה בין צימרים לבתי מלון, מבלי לציין את ההבדל הניכר שנוגע לאופן הגשת האוכל. שכן, בתי מלון מגישים את הארוחות בשעות מסוימות ועליכם להגיע לחדר אוכל גדול ועמוס, כדי שתוכלו לאכול לצד שאר אורחי המלון. מדובר באפשרות שמתאימה למי מכם שיש להם את הכוחות להתלבש יפה בבוקר, להתאפר ולרדת עד שעה 9.00 כדי להספיק את הבופה. אחרים שמעדיפים ליהנות מארוחה שקטה ואינטימית, וודאי יבחרו להתארח בצימר שבו ארוחת הבוקר מוגשת בשעות גמישות והיא מתקבלת עד לפתח הצימר. כך שלא צריך לחלוק את המרחב עם אנשים אחרים.

 

מוזיקה בפול ווליום בבריכה משותפת VS רמקול בג'קוזי פרטי

הנקודה האחרונה שלא ניתן להתעלם ממנה היא המוזיקה שנשמעת בקולי קולות בבריכות של בתי מלון. שכן, אלה כוללים לא פעם מועדונים שמפעילים את הילדים ונותנים רגע של שקט להורים. אם יש לכם ילדים שישמחו לקחת חלק בהפעלה כזו, אתם צריכים ללכת לבית מלון. אם אתם מחפשים את השקט שלכם ומעדיפים לבחור את המוזיקה ועוצמת הווליום באופן עצמאי, עליכם לפנות לצימר. שכן, שם תוכלו לקבל בריכה פרטית ו\או צימר שישמשו אתכם בלבד.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך המקיף שסייע לכם בבחירת מקום לינה מתאים לחופשה הבאה. בשלב זה אתם יודעים מה הכי נכון לכם – חופשה בצימר או בבית מלון בישראל. כעת, נותר לנו רק לאחל לכם שתיהנו מכל רגע ושתדעו תמיד לבצע את הבחירה המתאימה לכם מכל הבחינות.

מוזיקה בפול ווליום בבריכה משותפת VS רמקול בג'קוזי פרטי

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו